Er så rastløs

Jeg er såååå sliten etter en laang dag! minstegutten har ikke sovet ordentlig på tre netter og nesten ikke no på dagtid pga tannfrembrudd ;-) men jeg er kjemperastløs! skal på ul i morgen tidlig å kjenner jeg har noe nerver :p
 
Nei, her er det heller mangle på energi som er problemet.
 
Jeg er såååå sliten etter en laang dag! minstegutten har ikke sovet ordentlig på tre netter og nesten ikke no på dagtid pga tannfrembrudd ;-) men jeg er kjemperastløs! skal på ul i morgen tidlig å kjenner jeg har noe nerver :p
åå heldige deg som skal på UL :) Lykke til :D
 
Jeg får veldig rastløse ben på kveldstid.. Og så sprer det seg liksom i hele kroppen.. Ender opp med å klø over hele kroppen.. Blir noen ganger bedre om jeg legger meg i senga og slår av alt lys..
Blir værre når jeg er skikkelig sliten..,
 
Nei. Er helt ødelagt på kvelden. Har en liten i trass som er helt umulig. Over 1 time på legging og opp før grisen fiser.
 
Du er ikke alene! Samme situasjon her, og jeg er maks utålmodig! :(
Jeg er også så sykt utålmodig :-(
Det er ikke noe særlig akkurat. Nå som pappaen er hos mora si og setter siste finish på nytt kjøkken så er jeg alene med henne å, å det hjelper ikke akkurat. Heldigvis kommer han i morgen å hjelper til med henne.
 
Jeg er også så sykt utålmodig :-(
Det er ikke noe særlig akkurat. Nå som pappaen er hos mora si og setter siste finish på nytt kjøkken så er jeg alene med henne å, å det hjelper ikke akkurat. Heldigvis kommer han i morgen å hjelper til med henne.

Uff, da føler jeg virkelig med deg :-/ Når man vet at man må gjøre alt selv og ikke har noe valg, er det ekstra slitsomt! Pappaen her i huset er hjemme, og er en støttespiller uten like. Så sender deg en klem, og hjelper deg å telle ned til far kommer hjem i morgen ;)
 
Energien min et ikke tilstede når kvelden kommer nå med en aktiv 13 mnd gammel frøken, jobb, husarbeid og stadig noe som må ordnes og gjøres innimellom alt annet.
 
Skifter mellom å ha noe dom minner om narkolepsi og hyperaktivitet hver kveld. .. rastløs og urolig i ene lyeblikket, sitter rett opp og ned og sover i det andre..
 
Er søtsugen på kveldstid. Fantaserer om kaker å alt kaloribomber man kan tenke seg. Jeg blir sprø av meg selv. Går fra vettet. Sulten etter det aller søteste hele veien
 
Back
Topp