Er så rar i kroppen...

x1xhestehov1

Betatt av forumet
Er det vanlig etter mislykket forsøk?
Blir plutselig supervarm for så å få frysninger i kroppen. Er kvalm og har konstant hodepine. Ikke no hjelper. Tatt tre paracet og tok til slutt en ibux for å se om det funker. Selv om det ble noen tårer første delen av dagen bruker ikke en hodepine henge i så lenge. Bare ligget på sofaen i dag. Står jeg opp blir det bare verre igjen.. Har også sterkere menssmerter enn vanlig.
Mye kan være psyken kanskje...

Dette her kan være både hormonelt og psykisk man blir ekstra skuffet når tr dukker op med prøverør da har man jo jobbet så inderlig for dtte her med plager og alt fra hormonbehandlingen, og det er en stor påkjennelse for kroppen også. Man blir sliten av slikt.

Hadde det likt etter mine forsøk jeg også, jeg har fått streng beskjed om og ikke ta ibux i det hele tatt, både under forsøk og etter. Ta heller panodil zapp og paracet, gjerne sammen. Tar du panodil zapp så ta 2 for bedre effekt. [:D]

ORIGINAL: fano

Hadde det likt etter mine forsøk jeg også, jeg har fått streng beskjed om og ikke ta ibux i det hele tatt, både under forsøk og etter. Ta heller panodil zapp og paracet, gjerne sammen. Tar du panodil zapp så ta 2 for bedre effekt. [:D]

Fikk bare beskjed om å ikke ta det hvis jeg hadde vondt etter uttak jeg. Hva galt kan skje? Er jo ikke no eggløsning på gang nå? Sitter jo ikke så lennge i kroppen... Tok bare en ibux i går - og den hjalp, men må finne andre løsninger. Har aldri prøvd panodil zapp. Kjøper det i dag.

Back
Topp