er så nedfor...

Cathis

Elsker forumet
her er forklaringen på hva som har skjedd..

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=8355588

Jeg sliter bare sånn.. får ikke sove.. har bare mareritt hele tiden.. våkner av at jeg skriker..

Tør ikke å gå ut av døren, er så livredd for å møte den bikkja igjen... eller en annen skummel bikkje for den saks skyld..

Kim er så rar om dagen og.. Har heldigvis stoppet og blø, men vesker en del fra sårene, og er i følge samboern vanskelig å gå tur med da han må markere hver cm og blir skvetten hver gang han hører en lyd eller et bjeff..

Kim blei skadet, og jeg turte ikke å bryte inn.. Har vært i kontakt med hundepsykolog nå.. men hvis han aldri blir seg selv igjen så er det min skyld.. er jeg som ikke klarte å forsvare han.. jeg som ikke turte å gjøre noe.. Har så vondt...

huff...får helt ont av dæ

får ikke det her noen konsekvenser for han som eier den andre hunden?
båndtvang?

Er fullstendig båndtvang her ja hele året.. men hunden hans hadde sliti seg løs uten at han merket det..

Han må betale vet regningen.. ellers ingen konsekvenser.... og jeg må slite med nattessøvnen og er redd for å gå ut..

Bikkja mi er livredd for å være alene, og piper bare han ser et bilde av en annen hund...  er så urettferdig..

Det er ikke din feil! Du skal aldri gå mellom hunder som sloss, det kan vær livsfarlig!

Back
Topp