Er så mye å se frem til i sommer!:-)

mamma 09/12<3

Forelsket i forumet
Hvordan ser sommeren deres ut da jenter?!

I morgen er det klart for ordinær UL litt tidlig 16+5 men vi reiser til Florida på søndag og blir borte til jeg er 21uker! så vi måtte ha ULen før vi reiste siden uke 21 er for sent, så er det jo veldig spennende å se om alt er bra med tanke på så lang reise og ikke minst vite hvilken farge vi skal kjøpe klær i når vi først er i USA:-)

Er såååå mye å glede seg til og tiden går så fort!:-)
Når jeg kommer hjem har jeg tre uker til med ferie siden jobben min stenger i fellesferien, så jeg skal ikke på jobb før i august og da er det tre små måneder til permisjonen begynner:-) blir spennende å få komme på jobb igjen siden jeg ikke har vert der siden påske pga kvalme (som heldigvis har gitt seg litt nå) satser på at formen er bra nå resten av svangerskapet!

Åå, så heldig du er som får tur til florida da! :D Spennende! =) =) 

Vi skal til svigers de første 3 ukene i juli! :) 

Hjem en mnd før vi  skal avgårde 2 uker til syden! :D 

Kommer hjem derfra og da er vi nesten i oktober! :D Helt fantastisk! :D 

å så gøy! ja da har du mye å glede deg til :) gøy med lang ferie i Usa da! :) spennende med UL da :) gleder meg til å høre hvilken farge på klærne du skal kjøpe ;) tihi

min sommer består av jobb.. men er 50% sykemeldt pga bekkenløsning og låsning.. så mulig jeg blir mer sykemeldt, for fungerer dårlig med 50% også.. så da veit eg ikke hva eg skal finne på.. slappe av og kjede meg :P

planen er å pusse opp garderoberommet, lage et stellerom og male stua og barnerom i sommer/høst.. men det ser ut til at mannen må gjøre det meste alene.. kan jeg ikke jobbe..passer det dårlig med male og oppussings jobb lissom :P

siste uka i juli skal vi på hyttetur, det gleder vi oss til. oss to alene :) tradisjonstur hvert år.. ellers ny Ul 5.september (32ukers kontroll) som jeg gleder meg til.. da er det bare 8 uker til fødsel og 5 uker til permisjon

Back
Topp