Er så matlei...

snart3engler

Forelsket i forumet
Noen som har forslag til hva jeg kan spise i løpet av dagen??? er så lei alt vi har i kjøleskapet, så jeg spiser jo kun fordi jeg må, men kan ikke akkurat si det er en god matopplevelse hver gang [8D] noen som har noen gode påleggstips feks?? [:)]

omelett er veldig godt da :) ellers spiser jeg mye ost.. i dag lagde jeg havregrynsgrøt til frokost til meg og sambo [:)]

Man kan jo variere med å leage ostesmørbrød av de vanlige skivene med gulost. Rista brød gir litt variasjon. Halvstekte rundstykker som man steker siste resten av hjemme ala Hattings er også et greit alternativ som gjør brødmaten litt mer spennende.
Knekkebrød kommer jo i mange varianter, det er sikkert noen sorter du ikke har smakt, og som kan falle i smak. Og de Krisprollskorpene er jo kjempegode!

Egg i ulike varianter, med bakon om man liker det?

ORIGINAL: Indigo

Man kan jo variere med å leage ostesmørbrød av de vanlige skivene med gulost. Rista brød gir litt variasjon. Halvstekte rundstykker som man steker siste resten av hjemme ala Hattings er også et greit alternativ som gjør brødmaten litt mer spennende.
Knekkebrød kommer jo i mange varianter, det er sikkert noen sorter du ikke har smakt, og som kan falle i smak. Og de Krisprollskorpene er jo kjempegode!

Egg i ulike varianter, med bakon om man liker det?

åh, nå fikk jeg grådig lyst på bacon!!! hmmm.... [:D]

Hjemmelaget blomkålsuppe med grove rundstykker til. Det lager vi nå til lunch [:D]

Jeg også er veeeldig matlei.. Men jeg har den siste uken spist mye toast [:)] laget i toastjern.. da kan man variere... enten kan man bruke loff, eller så bruker man vanlig brød.. Man kan ha skinke, kalkunskinke, ost, kethup, sennep, krydder, paprika, hvitløksdressing osv inni... Også kan man ha salat ved siden.. En kopp kakao eller juice er supert til! NAM NAM

Ellers så går det mye i havregrøt, yoghurt, salat og is her for tiden [:)] Er veldig fornøyd om noen lager mat til meg, da kan jeg spise hva som helst.. men når jeg skal lage selv så får jeg ikke lyst på noe.. hehe

matlei ja!! er lei alt for tida
men i påsken har det gått mye i stekt egg (PÅ BEGGE SIDER - VIKTIG!!!) som jeg har hatt på brødskive med baconost på - nam nam.....

ORIGINAL: *Starwish*

Jeg også er veeeldig matlei.. Men jeg har den siste uken spist mye toast [:)] laget i toastjern.. da kan man variere... enten kan man bruke loff, eller så bruker man vanlig brød.. Man kan ha skinke, kalkunskinke, ost, kethup, sennep, krydder, paprika, hvitløksdressing osv inni... Også kan man ha salat ved siden.. En kopp kakao eller juice er supert til! NAM NAM

Ellers så går det mye i havregrøt, yoghurt, salat og is her for tiden [:)] Er veldig fornøyd om noen lager mat til meg, da kan jeg spise hva som helst.. men når jeg skal lage selv så får jeg ikke lyst på noe.. hehe

jeg er oxo veldig fornøyd om noen lager mat, for er grusomt lei av å lage mat selv, he he, gjør det jo hele tiden!!! så jeg får heller ikke lyst på no [8D]

Back
Topp