Er så lykkelig så jeg blir redd..!

Nexie

Betatt av forumet
Den siste uken har jeg altså gått med den mest lykkelige følelsen jeg noen gang har hatt tror jeg.
Alt faller på plass med en liten knopp i magen <3
Jeg syns det er skremmende at jeg er så lykkelig og har det så bra, for noe MÅ vel skje? Det kan vel ikke være tilfelle at alt skal gå knirkefritt og at jeg skal få oppfylt drømmen min om å bli mamma denne gangen heller.
Måtte nemlig føde barnet i halvveis ut i svangerskapet sist jeg var gravid, så jeg blir så skremt! ikke at jeg går og er konstant bekymra og skremt. Jeg er nemlig mye roligere inni meg nå enn jeg var sist, og virkelig Gleder meg! - men tenker liksom ; "Ingen vits å glede seg, det kommer sikkert til å skje noe", når jeg får den gode følelsen inni meg...

Jaja, dette ble bare rot egentlig. Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, men måtte bare få skrevet det ned! :)

Kanskje det er noen andre med de samme tankene?

Gratulerer så mye med ny spire i magen ❤❤ klart det skal gå bra denne gangen :)

gratulerer så mye først :) og så, skjønner hvordan det er...jeg gikk fra en skikkelig lykkerus til å være i tvil på om jeg faktisk var gravid,tenkte at det var en feil,så tok flere tester men fikk det bekrefta :) er fortsatt lykkelig over situasjonen,men tenker at noe MÅ jo gå galt..ville vært så typisk...

Back
Topp