Er så lykkelig det går an å bli! Endelig!!!!

Carro_suss

Glad i forumet
Endelig har min samboer gått med på å flytte med meg og den lille til min hjemplass!!!!omfg!!!!!! Er så sykt gira! Eneste er at når skal dette skje, og når passer det best, men tanke på at jeg har fri ca 2 måneder før termin, og et år permisjon skal jeg ta! Når passer det best å flytte, når man er høygravid å sliten, eller når man er i permisjonen? Har et stort hus som må selges, må kjøpe nytt hus, samt flyttelasset må fra nord Trøndelag til Akershus!!! Uff:S tips til når man orker? Vill ikke sitte her for lenge etter fødsel heller pga jeg er alene med baby da gubben er på sjøen:)

Vil si at jeg hadde ikke orket flytte etter fødsel, da va jeg mer trøtt og sliten... Enn når jeg gikk høygravid :-)

Jeg også stemmer for før, godt å bare være hjemme å nyte barselperioden i steden for, pakking, flytting og ut pakking :)

Er best før fødsel vel? Greit å ha ting på stell når nurket kommer? :)

Med sønnen vår flyttet vi tre uker før termin, og det passet egentlig veldig bra for da var vi klare til babyen kom og vi slapp å "vente" så lenge før vi fikk hilse på han:p

er utrolig hvor mye "energi" kroppen får når man er høygravid og utomodig i påvennte på fødsel ;) så jeg ville nok ha valgt før om jeg kunne velge :)

Vi bygger hus i år, men det rekker ikk eå bli innflyttningsklart FØR termin, men ca 1 mnd etterpå, så her må d nok flyttes i barseltida :P hehe

Tusen takk for masse svar, men om vi ikke har fått ordnet det før jeg skal føde? Hvordan er det å bytte fødeavdeling? Har jo ikke noe oppfølging fra min hjemplass, da alt blir gjort her nesten fram til siste tiden før fødsel, uff, har jo ikke peil på hvor lang tid det tar å selge huset, samt kjøpe nytt, huset sto leeenge før vi kjøpte.. Uff...

Hvor i akershus ca skal du flytte til? :) kan jo få lege/jordmor til å sende en kopi av journalen din ned til nytt sted da :) når det nærmer seg burde du kanskje kontakte en fastlege nede her for å høre om du kan stå på lista i tillfelle du trenger de :) tror ikke bytte av fødeavdeling og sånt er noe problem, er jo sikkert noen som føder på ferie og slik, kan jo ikke nekte noen å komme inn på føden uansett om du har søkt deg dit eller ikke :) ser det for meg: " du har rier ja, ja da må du bare sette deg i bilen opp mot trondheim da" xsmile8

er utrolig hvor mye "energi" kroppen får når man er høygravid og utomodig i påvennte på fødsel ;) så jeg ville nok ha valgt før om jeg kunne velge :)

Signerer denne!! :P

Hvor i akershus ca skal du flytte til? :) kan jo få lege/jordmor til å sende en kopi av journalen din ned til nytt sted da :) når det nærmer seg burde du kanskje kontakte en fastlege nede her for å høre om du kan stå på lista i tillfelle du trenger de :) tror ikke bytte av fødeavdeling og sånt er noe problem, er jo sikkert noen som føder på ferie og slik, kan jo ikke nekte noen å komme inn på føden uansett om du har søkt deg dit eller ikke :) ser det for meg: " du har rier ja, ja da må du bare sette deg i bilen opp mot trondheim da" xsmile8
Skjønner det:p men er mer som at de gjør plass til meg med rom så samboer kan sove, at det blir holdt av plass, og ikke blir noe stress, med mangel på rom å sånn:) uff stress hele greia dette:S haaaater å flytte:)

Gratulerer så mye :) Spennende tid forran deg nå da :)

Jeg tror jeg ville flyttet før fødsel. Etterpå er det jo nok med å bli kjent med det nye familiemedlemmet, og da er det godt at ting er på plass og klart :)

Back
Topp