Er så lei

[ellaumbrella]

Forumet er livet
av sambo sin migrene.. er jo ikke hans feil, men... er så sliten..snuppa vil ikke sove idag..alt er bare dritt...[&:] han kan jo ikke hjelpe meg noe når han har migrene, han klarer ingenting..

ORIGINAL: KaffiTøsa

har hatt migrene hver dag i ei uke nå[:'(][&o] håper han blir bedre!!

Ja.. før hadde han det 3-4 ganger i året, nå er det 3-4 ganger i mnd..

huff stakkars deg..jeg lurer om vi bare kan legge oss til når vi har migrene jeg..hadde mannfolka taklet det liksom..bare lurer [:D][:D]

ORIGINAL: ^SuperMamma^

jeg er ENIG. sambo fikk migrene anfall om mandag var lagt inn på sykehuset enda ikke bra, ingen piller som hjelper og har gått sånn i 6 dager nå han bare klager uff blir gal

dumme migrene[:(]

[:o]uff, ja det er ingen spøk.... må være utrolig slitsomt for begge partnere. han vil sikkert heller være og gjøre ting med dere, og du er nok lei av og  'gå på tå hev' når han har vondt[&o]

*blåse på hode til mannen din*[:D]

ORIGINAL: BaileysTøsa

[:o]uff, ja det er ingen spøk.... må være utrolig slitsomt for begge partnere. han vil sikkert heller være og gjøre ting med dere, og du er nok lei av og  'gå på tå hev' når han har vondt[&o]

Ja[&o]

ORIGINAL: BaileysTøsa

Back
Topp