Er så lei!!!

Marihøne9

Glad i forumet
Har jo nå mistet 3 ganger og fikk henvisning til utredning i går, fikk svar i dag og fikk ikke time før 15.11.2017!!! Er det normalt med så lang ventetid?[emoji20] Er redd for å bli gravid før det for å så miste igjen.. men ønsket om et til barn er såå stort[emoji173]️

Er det noe medisiner jeg kunne fått av fastlegen så hadde hjulpet? Jeg mister tidligt, ca uke 5! Men kroppen reagerer ikke før noen uker senere..

Det var trist å høre [emoji813]. Desverre så tar det tid i det offentlige med utredning og timer. Fælt å få slik å vente. Har du vurdert utredning gjennom det private? Det koster dog litt men tar ofte mye kortere tid.

Hadde nok gått privat da ja. Da får du time neste uke som regel... sender deg en klem[emoji173]

Ellers er det fritt sykehusvalg så du kan ringe hvor som helst i landet høre om time tidligre :)

Har nå bestilt til på Hausken og fikk time neste fredag[emoji173]️

Å, så flott!!
Det var jo supert! Håper timen går bra.:)
Jeg har lest om noen som mistet tidlig som ble satt på blodfortynnende for å hjelpe.
I tilfelle du vil høre med legen om det..
Masse lykke til på timen! :)

Blodfortynnende og progesterontilskudd [emoji1360]

Skjønner godt ar du går privat, det der var utrolig lang ventetid [emoji47]

Vi har også vært hos han. Han vet i alle fall hva han snakker om! Føler ikke det er alle som har hatt like mye kunnskap i vårt tilfelle...
Lykke til :)

Så bra! Gleder oss, å håper at vi får et svar på hvorfor det skjer. Men vi kan jo også bare vært uheldige..[emoji846] men jeg trenger å vite om det er noe galt eller ikke!

Men du har krav på utredning (hvis det er det du trenger, det er det jeg skal ha) innen 6 mnd fra henvisning fra legen! Jeg fikk brev på det, at jeg har krav på prioritert helsehjelp innen 6 mnd! Nå var jeg heldig og sykehuset henviste meg videre til privat Pga kapasitet og fikk time allerede to mnd etter henvisning men uansett er jo til november veldig mye lenger enn det man har krav på!

Men du har krav på utredning (hvis det er det du trenger, det er det jeg skal ha) innen 6 mnd fra henvisning fra legen! Jeg fikk brev på det, at jeg har krav på prioritert helsehjelp innen 6 mnd! Nå var jeg heldig og sykehuset henviste meg videre til privat Pga kapasitet og fikk time allerede to mnd etter henvisning men uansett er jo til november veldig mye lenger enn det man har krav på!

Var det jeg trodde! Men jeg orker ikke å styre mer med det.. fikk henvisning om tidlig ul også når jeg var gravid, var såå nervøs siden jeg da hadde mistet to ganger før! Den ble avvist samme dag[emoji20] så jeg har ikke de beste erfaringene med haugesund sjukehus!!

Var det jeg trodde! Men jeg orker ikke å styre mer med det.. fikk henvisning om tidlig ul også når jeg var gravid, var såå nervøs siden jeg da hadde mistet to ganger før! Den ble avvist samme dag[emoji20] så jeg har ikke de beste erfaringene med haugesund sjukehus!!

Sorry at jeg spør altså... men hvordan kan de avvise en henvisning om TUL?!? Synes det er merkelig.

Skjønner godt du går privat. Håper du får en bedre erfaring med det.

Så bra! Gleder oss, å håper at vi får et svar på hvorfor det skjer. Men vi kan jo også bare vært uheldige..[emoji846] men jeg trenger å vite om det er noe galt eller ikke!
Kan vel ikke "bare" være uflaks med så mange? Huff.. aldri opplevd akkurat det heldigvis. Hver sine problemer får en vel si. Kjekt er det ikke uansett. Og veldig urettferdig at det skal være så enkelt for noen og så utrolig vanskelig for andre!
Uansett er de veldig flinke hos Hausken.
Jeg fikk time 9 måneder etter henvisning selv.. laaang ventetid på sykehuset i Haugesund ja..

Sorry at jeg spør altså... men hvordan kan de avvise en henvisning om TUL?!? Synes det er merkelig.

Skjønner godt du går privat. Håper du får en bedre erfaring med det.

Forstår det ikke selv! Skulle sende inn klage, men npr jeg først fikk time hos fastlegen så hadde jeg mistet igjen[emoji20]

Jeg kjenner ei som mistet en gang i uke 6, hun fikk TUl der! Men når jeg mister 2 ganger så får jeg ikke? Forstår ikke hva de holder på med!!!

Kan vel ikke "bare" være uflaks med så mange? Huff.. aldri opplevd akkurat det heldigvis. Hver sine problemer får en vel si. Kjekt er det ikke uansett. Og veldig urettferdig at det skal være så enkelt for noen og så utrolig vanskelig for andre!
Jeg fikk time 9 måneder etter henvisning selv.. laaang ventetid på sykehuset i Haugesund ja..

Vi har vært veldig uheldige de siste halve året med spontanaborter, familiedrama som endte i ar vi ikke har kontakt med svigermor, jenta vår som da var 4 mnd ble sendt full fart til haukeland for å operere osv.. så jeg blir ikke sjokkert om vi er uheldige her også[emoji85]

Ja, alle har sine problemer! Men vi håper at vi finner ut av det[emoji846] 9mnd?! Herlighet..

Dessverre er tre på rad ofte bare uflaks og man får beskjed om at ingenting er galt på utredning! Håper egentlig på den beskjeden selv på utredning om en mnd..

Back
Topp