Er så lei :(

LHH

Forelsket i forumet
Sliter med og holde humøret oppe nå altså!
Er så sliten, tung og lei.
Er 39+3 i dag og 4 gangs, har fått alle før termin så av den grunn var det vanskelig og ikke bli lei tidlig.
Nå har jeg prøvd ALT!
Alt fra og slappe av til alle disse kjerringrådene.
Nå har jeg gitt opp det og prøver og holde meg opptatt slik at dagen går!!

Fler som er lei og sliten?
Hva gjør derer disse siste dagene?

Veldig sliten å lei, 6 dager over termin. Ser på serier, går turer, husarbeid å går på besøk.

Termin i dag. Leiiiiiii.

Er spennende å følge dere som er rett rundt hjørnet til fødsel :-) Er sniker fra februar. Jeg håper det skjer noe hos dere snart, så dere ikke trenger å vente så mye lengre :-)

39 uker i dag... Er veldig full av vann. Hoven i halsen = snorker som en elefant = våkner opp helt tørr og jævlig i halsen. Hoster som en Kolser! Bytte av stilling eller halvliggende utløser hoste... Er så sliten i hals og muskler av å hoste. Og tung og immobil.... Bekkenløsning gjør at jeg ikke kan kose meg med å lufte hodet på en tur eller bli med storesøster og papsen på tivoli :(
E R SÅ LEI!!!!! Våkner på natten og føler meg helt influensasyk!!! Hvor skal overskuddet til selve fødselen komme fra? Og dårlig samvittighet over at jeg er så lite med storesøster og at hun nå er vant til at "mamma skal sove" :(

Klage klage.... Ja jeg føler med deg!!!

39+3 og er så sykt lei og utolmodig... Leter etter tegn til at fødsel nærmer seg men merker ingenting ennå... Merker humøret ikke er på plass. Sliten, lei, "influensasyk" som du beskriver her også... Så hoven i beina og masse vann i kroppen.. Dagene går ut på å vente vente vente, serie, litt rydding osv... Ellers kjeder jeg livet av meg

Jeg fikk råd av en kollega: gni litt hardt og lenge på niplene! Hos henne hadde vannet gått mens hun gjorde det. Jeg prøvde om kvelden, og vannet gikk om natten.. Fødte seks dager før termin. Verdt et forsøk :)

Sliter med og holde humøret oppe nå altså!
Er så sliten, tung og lei.
Er 39+3 i dag og 4 gangs, har fått alle før termin så av den grunn var det vanskelig og ikke bli lei tidlig.
Nå har jeg prøvd ALT!
Alt fra og slappe av til alle disse kjerringrådene.
Nå har jeg gitt opp det og prøver og holde meg opptatt slik at dagen går!!

Fler som er lei og sliten?
Hva gjør derer disse siste dagene?

Skjønner du er lei altså. Jeg og.. er 38+5 jeg da.. hadde en sånn skikkelig lei knekk for litt siden. Men etter der har jeg prøvd å tenke på andre ting og prøve å "drite litt i det". Ser mye serier, spiller ps4, prøver å møte venner og få besøk (selv om jeg føler meg bare asosial)..

Godt jeg ikke er alene om og være lei da :)
Dette med og gni brystvortene høres så vondt ut :(
Mine er sykt ømme om dagen .....

8 dager på overtid å kjempe lei her også, sover store deler av dagene siden formen er dårlig som også gjør at tiden går en smule tregt..

Back
Topp