Er så lei

babysykigjen

September 2013 <3
Nå er jeg så lei av å være i dårlig form. Har vært det siden uke 5, og jeg har jo ikke energi eller overskudd til noen ting om dagen. Får nesten ikke i meg mat, drikker litt, og har 1000 ting jeg skulle ha gjort her hjemme. Vaska hus, ryddet, byttet på senga....ordnet med bursdag til i morgen....orker ikke tanken på alt jeg skal gjøre. Vil bare bli i form igjen, i dag har jeg sagt for første gang at jeg angrer :) gjør jo ikke det, gleder meg ihjel til den lille kommer, men formen sliter meg ut :(

Uff :/ Skjønner godt hva du mener... Får håp det gir seg snart! Gikk over i uke 10+ hos meg. Bare enkelte dager nå som jeg kan være dårlig på. God bedring :)

Håper det snur hos meg og snart. Sist gikk det over i uke 13, men Er jo en evighet til jeg er der om det skal fortsette sånn her. Har så dårlig samvittighet for småen, men heldigvis er pappaen flink med han da :)

Jeg vet godt hvordan du har det. Har det på AKKURAT samme måten selv. Bare at de to siste dagene har sønnen min på 3 vært hjemme syk, og det merkes ihvertfall på formen at formiddagen som jeg har brukt til å slappe av alene på ikke har vært tilstedet. Fortsatt syk, så blir hjemmedag på han i morgen også.... Gi meg styrke!!!!!

Har og en 3 åring som er hjemme, forkjølet og vondt i øret. Blir lege i morgen, avsluttet kur på fredag, og vondt igjen i går :(

Dette innlegget kunne jeg ha skrevet selv!! Er så drit lei av å være sliten og ikke i form.
Har heldigvis samboer som ordner med mat, klesvask og veldig mye med barna :love2 men herregud som jeg gleder meg til å få formen min tilbake!

Kjenner meg igjen her :-/ I slutten av uke 7 var jeg kjempepigg men nå i uke 9 ligger jeg bare på sofaen og klarer ikke å gjøre noe som helst. Jobb idag var grusomt!!!

Likt her også. Gått ned 11 kg siden positiv test 10.jan :/ gleder meg til å kunne spise noe som sitter!

Back
Topp