Er så lei!:(

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg er så kvalm å ekstrem hodepine!:( Jeg makter snart ikke mer! Tærer så på psyken å ha det slikt:( emoticon

Flere som enda sliter med kvalme å oppkast å ekstrem hodepine? Noen tips?

Uff, det er ikke lett! Det er en tung jobb dette å gå gravid! Kjenner det på samme måte som deg, tærer skikkelig psykisk!
Jeg sliter masse enda med konstant kvalme og oppkast hver dag, men det er ikke like intenst som det var .... 
Jeg har dessverre ikke noen gode råd å komme med, for her må jeg hele tiden se ann på dagsformen på hva som hjelper. 
Noen dager må jeg småspise fra morgen til kveld for å holde kvalmen i sjakk. Andre dager klarer jeg ikke tanken på mat i det hele tatt!

Små søvndupper inni mellom gjennom dagen hjelper på min hodepine.

Håper det blir mer levelig for deg snart! 
klem

Håper det ikke fortsetter, god bedring, og drikk masse vann:-)

uff, nei, endelig ferdig med det !! men var veeeldig plaga de frem til uke 15 ca, er 17+3 i dag, med kvalme, null enegi og hodevondt. Men plutselig en dag var det over ;) Håper den dagen kommer for deg snart og ! God bedring :D

Er heldigvis ikke kvalm men sliter også med hodepine. Daglig! Utrolig slitsomt!! Sender deg noen gode tanker.

Off. Det er ikke noe morsomt. Sliter med kvalme, hodepine, bekkenet og lavt blodtrykk. I tillegg sliter jeg med NAV! Og dårligsamvittighet for at jeg ikke er på jobb:/ Nå er jeg 17+1. Så begynner å bli lei:/ føler meg som en "hypokonder" som har vondt alle steder. Første svangerskap hadde jeg kun kvalme til uke 12 så hadde jeg et perfekt svangerskap etter det. Nå har jeg ventet i 5 uker på at "den dagen skal komme" der alle disse kjedelige tingene ska bli bra. Men godt det er noe godt som kommer ut av det:) Men god bedring:) håpe du blir bedre snart:)

Ja er forferdelig tungt:( Takk for gode ord jenter! Det jør dagen ett hakk bedre!:):)
Håper det gir seg for dere å snart!

Hadde å ett perfekt svangerskap med gutten min, å nå føler jeg at jeg bare klager:(
Skal til Tyrkia 23 mai så håper for alt i verden at formen er bedre da! Vil ikke at sydenturen vi har gledet oss til i 6 mnd skal bli misslykket::/

Har du vurdert akupunktur?
jeg bruker akupunktur mot tett nese, hodepine og bekken og jeg vet det kan hjelpe mot kvalme :)

Back
Topp