Er så lei..

pustle

Gift med forumet
Av å være sliten, av å mekle mellom to unger som er i tottene på hverandre hele tida, av å prøve å finne på noe for å holde hjemmet fri for krangling og skriking en stakket stund, av å føle at bf ikke stiller opp mer enn han absolutt må, av å alltid være den som må innhente informasjon fra bf, av å alltid være den som tar initiativ til n oe som helst...

Jeg er så trøtt, trøtt, trøtt... Eksamen til fredag også, og den kommer til å gå til helvete... Er så sliten...[:(][:(][:(][:(]

Uff.. høres slitsomt ut.. Vet ikke helt hva jeg skal si.. annet enn at jeg føler med deg! Og håper du har bedre tid i møte[:)]

Masse masse lykke til på eksamen på fredag!

Klem[;)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Uff.. høres slitsomt ut.. Vet ikke helt hva jeg skal si.. annet enn at jeg føler med deg! Og håper du har bedre tid i møte[:)]

Klem[;)]

signerer! [:)]

Takk for alle klemmer, dere er så bra, damer! Husk alltid det!![:)][:)]

Sitter her og griner litt og prøver å få det ut - hjelper ofte for meg iallefall - så blir det så mye bedre imorgen - da skal heldigvis barna i barnehagen!! Takk gud for den oppfinnelsen altså!![:D][:D]

ORIGINAL: septembersnupp

ORIGINAL: Fridasinmamma

Klem[;)]

signerer! [:)]

Masse LYKKE TIL på eksamen på fredagen!!!
Håper du får litt ro rundt deg, la tårene og frustrasjonen trille, få det ut og gi deg lov til å være litt sint og oppgitt, også får du legge det litt på hylla til helga er over...

Back
Topp