Er så lei

eplemos

Forumet er livet
Eg er så trøtt og lei [:(] KLIKKER snart.
I går sovna vi ikkje før 00:40, Aksel tuller seg.
Så våkna han 01:58. Var våken til 03:00 ca.
Sov til no 04:46.

Og han er så sutrete, var det i går og forgårs og. Gleder meg til klokka blir 09.00 for da skal sambo få ta han så eg kan få noen timer skikkelig søvn [:(]

Jeg føler med deg eplemos. Her har vi også hatt en veldig urolig natt. Pål la seg fint kl 2030, og sov så godt fram til kl 1, men da var de slutt på sovingen også. Sovnet ikke igjen før kl 0330, og da var det 1.5 time til jeg skulle opp og gjøre oss klar for jobb. Så det er strevsomt med de små som ikke vil sove om natten.
Håper du får deg noen gode timer med søvn i løpet av dagen.

Å nei, så kjedelig[&:]
Håper han begynner å sove igjen snart, og at du får sove.

Huff [:(] Ikkje noe spesielt som har skjedd i det siste som gjør han urolig da? Hvis ikkje, da hadde eg vært streng... Latt han ligge og skrike litt, og ikkje tatt han ut av senga medmindre han hadde bæsja...

Håper virkelig det ordner seg snart, for lite søvn er ikkje til å spøke med!

Klem

ORIGINAL: *Tåka*

Å nei, så kjedelig[&:]
Håper han begynner å sove igjen snart, og at du får sove.

Signerer den[&:]Huff,det er så slitsomt!![:(]

Stakkars deg, er jo så slitsomt når det blir slik [&o]

Håper Aksel kommer inn i søvnrytmen han hadde tidligere.

Huff, det høres fryktelig slitsomt ut. Nok søvn er alfaomega. Får håpe han snart finner tilbake til sin gamle søvnvane.

huff stakkars dere[:(] søvn er ikke til å spøke med altså, spesielt ikke ved mangel hos mor!![:)]
gutten blir jo automatisk mere grinete han også uten sammenhengende søvn.
håper det ordner seg for dere! raskt!!

Nicolai var slik da tennene sto på som verst, men har gått over nå når de er ute! håper det bare er det.

hadde nok latt han grått, men du som mor kjenner han jo og vet hvordan gråting det er, om det er smerte, redsel eller bare "plukk meg opp, det er kjedelig"-gråting[;)]

lykke til!

Huff håper dette gir seg snart. Vi hadde det slik i lang tid.. Men så snudde det i sommer, nå sover han hele natta. Vi greide ikke å finne noen årsak til alle oppvåkningene når det stod på.
Men han her er iallefall en type som liker seg beste hjemme og følge sine vanlige rutiner..
(vi har hjemmekvelder fra 18 hver dag her nå, fungerer best for storesøstra også som snart er 4)

Huffameg så slitsomt. Krysser fingrene for at det snur snart. Når snuppa våkner på natta, (veldig sjeldent) da sitter jeg på en stol ved siden av senga hennes. Jeg tar henne aldri opp så sant det ikke er noe som er vondt[;)] Der har jeg sittet helt til kl 06 noen ganger, for dagen begynner virkelig ikke før kl seks. Den regimen funker her hvertfall.... selvom det er helt pyton å sitte der når jeg selv er stuptrøtt...

Du har virkelig all grunn til å være lei. Har hatt noen skikkelig tøysenetter her også i det siste. Det går seg nok til snart får vi håpe!

ORIGINAL: Moonstar

Uff, slitsomt!
Håper det snur fort igjen, slik at dere alle får sove. [:)]

Han er ikke syk da? vond hals eller øre. sjekket tempen. Kanskje det er flere tenner på gang, og tenner kan ta tid. her sutret vi i flere uker. siden det kom ny tann hele tiden. slitsomt.

uff,er ikke så rent slitsomt med lite søvn. Håper han finner den dype søvnen igjen snart. Samuel har tulla myye nå en periode og han har kun sovet hele natten 2 ganger[X(] Men virker som ting bedrer seg her nå *bank i bordet* SÅ håper og krysser fingrene for dere også[:)]

Stakkars deg.. Håper det blir bedre de neste dagene da.. Kan bare trøste deg med, at sånn har det ofte vært her, men det blir bedre og bedre..[:)]

Sov godt når sambo kommer[:)]

ORIGINAL: jcecilie

Uff, slitsomt!

Han er ikke syk da? vond hals eller øre. sjekket tempen. Kanskje det er flere tenner på gang, og tenner kan ta tid. her sutret vi i flere uker. siden det kom ny tann hele tiden. slitsomt.

Rød i kinnene i dag, forkjøla og litt feber.

ORIGINAL: eplemos

Uff, slitsomt!

Prøv å hev sengeenden. Hvis han har vondt i ørene er det mye vondere når han ligger. Kan jo være derfor han er  urolig.
Hvis det ikke går over ville jeg kanskje tatt en sjekk hos legen.
Lykke til. Håper det er over like fort som det kom. [:)]

ORIGINAL: mammagutt

Uff, slitsomt!

Prøv å hev sengeenden. Hvis han har vondt i ørene er det mye vondere når han ligger. Kan jo være derfor han er  urolig.
Hvis det ikke går over ville jeg kanskje tatt en sjekk hos legen.
Lykke til. Håper det er over like fort som det kom. [:)]

Jepp, gode råd! Sørg for at det er kjølig på soverommet og ha gjerne et vindu oppe.
Her i gården viste det seg at snuppa har ørebetennelse og voldsomt trykk i ørene. Vi har hatt over en uke med tullete søvn og mindre matlyst. Siste dagene begynte hun og helle hodet litt fram og tilbake til sidene. Så begynte hun å ta seg litt bak øret. I dag ble vi satt på antibiotikakur, og nå krysser jeg fingrene for at det blir bedre.

Håper det ordner seg snart for dere! Kjenner meg virkelig igjen i at man kan bli tullete av mangel på søvn[:o]

I dag sov vi til halv 6. UTEN noe tull [:D]
Det er over 14 dager siden sist han har sovet så lenge i strekk.

så deilig[:)] nå kan du danse glad dansen[:D]

og feire med kake, er jo helg nå[:)]

så deilig[:)] nå kan du danse glad dansen[:D]

Har feira med skive med nugatti. Og Aksel fikk smake en liten bit og [:D] Og han er glad i dag og, ledd flere ganger. ELSKE da.

Back
Topp