Er så lei overstimulering :(

lille89

Betatt av forumet
Jeg har vært overstimulert siden inntak for 8 dager siden og det har sakte med veldig sikkert blitt bedre og lettere for hver dag og så igår så ble alt mye værre igjen! Magen er ENORM! Jeg måtte ringe sykehuset idag og de sjekket med ultralyd og så at eggstokken har vokst 1,5cm siden jeg ble skrevet ut fra sykehuset på onsdag og det har blitt mer væske i buken. Han sa at jeg kunne få ligge til observasjon og hvile på sykehuset framover men jeg sa at jeg helst ville hjem til sønnen min på 2,5år og det var helt greit så lenge jeg kom på kontroller og kun hvilte! Men nå er jeg så lei... Jeg vil ikke ha det sånn her mer :( kjenner jeg mister lysten på ny runde med prøverør etter dette? Blir jeg ikke snart bedre? :( jeg orker det ikke..

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff. Det kan jeg forstå veldig godt. Men du er forhåpenligvis gravid og trenger ikke å tenke på flere forsøk. :-) kunne de ikke se noe spire inni der? ;-)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Krysser alt jeg har for at smertene forsvinner asap og at det viser seg at du er gravid!!:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uff. Det kan jeg forstå veldig godt. Men du er forhåpenligvis gravid og trenger ikke å tenke på flere forsøk. :-) kunne de ikke se noe spire inni der? ;-)

Nei.. En annen lege enn sist som sa han så tegn på eggstokkene og livmor til at det var graviditet og han her sa at han ikke kunne se noe fostersekk eller noe nå.. For tidlig.. Selvom jeg skjønner det ble jeg veldig lei men på et vis.. Dumme hormoner..

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Sent from my iPhone using BV Forum

forstår frustrasjonen...
tenk på premien du kan få :) da er alt verdt det!

Hvis du ble bedre og bedre fra overstimuleringen, for så å bli verre igjen vil jeg tro du er Gravid.. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp