Er så lei nå!!!

*Solsikke*

Glad i forumet
Har en 80% stilling på natt på ett sykehjem. Har egentlig ikke trivdes der i det hele tatt. Ingen kollegaer på min egen alder, sykt stort arbeidspress og gamle sure kjerringer å jobbe sammen med.[:'(]

For å strekke permisjonen min hadde jeg nå tenkt å jobbe hver 3.uke når mannen min har friuke. Hadde da lyst å jobbe på sykehuset her, og har fått jobb som tilkallingsvikar der og får jobbe fullt hver 3.uke. Alt er greit fra nav sin side også.

MEN problemet er at arb.giver på sykehjemmet har betalt meg lønn nå i permisjonen, og det nekter å gi meg perm. uten lønn for å jobbe på sykehuset.[&o] Så nå har jeg sagt opp stillingen min, vil uansett ikke tilbake dit.

Men for å få jobbe hver 3.uke på sykehuset må NAV ta over utbetalingen av foreldrepengene, og det var visst ikke bare bare for arb.giver.[&o] De gjør alt sååå vanskelig for meg, får jeg ikke jobbe så rekker ikke permisjonen til barnehagestart.

Er bare så lei nå, måtte syte litt.[:(] Forstår ikke hva som er problemet deres, vet de har folk i min stilling ut mai og at den personen både er kvalifisert og gjerne vil ha stillingen min fast.

Huff... Skal ikke være greit bestandig... Noen sjefer er ikke like lette å ha med å gjøre dessverre... Har ikke noen spesielle råd,men håper det ordner seg for deg. Sender en klem

ORIGINAL: lykkelig med 3 små*

Huff... Skal ikke være greit bestandig... Noen sjefer er ikke like lette å ha med å gjøre dessverre... Har ikke noen spesielle råd,men håper det ordner seg for deg. Sender en klem

[:D][:D][:D] Takk, trengte virkelig den klemmen nå. Håper det ordner seg, men fatter ikke at det skal være såå vanskelig å få til..

ORIGINAL: *Solsikke*

[:D][:D][:D] Takk, trengte virkelig den klemmen nå. Håper det ordner seg, men fatter ikke at det skal være såå vanskelig å få til..

Kjenner følelsen ja... Føler bare at man står og skaller hodet i veggen... Huff!! Det ordner seg nok[;)] Alt er mulig vettu,det umulige tar bare litt lenger tid[;)][:D]

ORIGINAL: *Solsikke*

Kjenner følelsen ja... Føler bare at man står og skaller hodet i veggen... Huff!! Det ordner seg nok[;)] Alt er mulig vettu,det umulige tar bare litt lenger tid[;)][:D]

Så sant, så sant! [:D]

Usj, sånne arbeidssteder som gjør en stor greie ut av den minste lille ting er så utrivelige... [&:] Godt du i det minste slipper å jobbe der mer, håper det ordner seg! Stor klem til deg! [:D]

ORIGINAL: småtrollene

Hørtes ikke bra ut.. Trivsel har jo alt å si!
Håper det ordner seg[:)]

sign[;)]

ORIGINAL: småtrollene

Hørtes ikke bra ut.. Trivsel har jo alt å si!
Håper det ordner seg[:)]

Har de lov å nekte deg ulønnet permisjon? Det tror jeg ikke. Det sa ihvertfall hun på lønningskontoret vårt. Du kan ta et år ulønnet permisjon uten at de kan nekte deg det. Skal du ha mer enn det er det opp til arb giver!

ORIGINAL: Angel78

Har de lov å nekte deg ulønnet permisjon? Det tror jeg ikke. Det sa ihvertfall hun på lønningskontoret vårt. Du kan ta et år ulønnet permisjon uten at de kan nekte deg det. Skal du ha mer enn det er det opp til arb giver!

For å få utsatt permisjonen min så vil jeg jobbe hver 3.uke, men jeg vil ikke jobbe hos dem. Så da fikk jeg ikke ulønnet permisjon for å jobbe ett annet sted. Jeg synes egentlig de bare gjør seg vanskelige..

Og for å få utsatt permisjon må jeg jobbe 100 %. Men får jeg NAV til å ta over utbetaling av foreldrepenger trenger jeg ikke søke ulønnet permisjon, da kan jeg jobbe der jeg vil.

Litt innvikla ja..[8D]

Back
Topp