er så lei meg;(

t.t.h.

Elsker forumet
i går fikk jeg en liten blødning[:(][:(]ble så redd ringte legen og snille han ringte sykehuse fikk komme inn på ul med en gang,legen så en liten ting på 4mm,men var vanskelig og si hvordan dette vil gå,men han var mer positiv en negativ.har tatt hcg prøve skal ta ny på mandag blødningen stoppet,men begynte igjen i dag ikke mye men det er blod tror lille spire er i ferd med og gi opp.er psykisk langt nede nå,kjenner dette tar på kreftene vurdere bare og gi opp denne prosessen[:(][:(][:(]har faktisk tenkt på om vi bare skal prøve og adoptere,har ikke så stor sjangse siden jeg har 2 syke foreldre men har tenkt om vi skal prøve,har også prata om surugatmor.tror jeg blir helt kokko av dette her[:(][:(]beklager at jeg syter men dere er de eneste jeg føler jeg kan si alt til.takk for at dere gadd og lese dette.

men kjære deg da [:(] Ikke mist håpet enda vennen. Sett deg ned og ta det helt med ro, prøv og koble ut litt så skal du nok se at din lille spire klorer seg fast [:)] Jeg skjønner at du blir bekymret, men vær så snill, ikke mist håpet. Det er mange som blør litt  i svangerskapet, prøv og slå deg til ro med det, men husk nå, ta det helt med ro, ikke stress på noen måte. Sender deg mange mange store klemmer [:D]

Uff, høres ut som du har det tungt. håper alt går bra!!

ORIGINAL: fano

men kjære deg da [:(] Ikke mist håpet enda vennen. Sett deg ned og ta det helt med ro, prøv og koble ut litt så skal du nok se at din lille spire klorer seg fast [:)] Jeg skjønner at du blir bekymret, men vær så snill, ikke mist håpet. Det er mange som blør litt  i svangerskapet, prøv og slå deg til ro med det, men husk nå, ta det helt med ro, ikke stress på noen måte. Sender deg mange mange store klemmer [:D]
signerer snuppa her!
masse klemmer herfra også! [:)]

helt enig med fano her...det er mange som har små blødninger i svangerskapet uten at det er farlig[:)]
jeg syns du skal prøve å være positiv,til det motsatte er bevisst(vet at det ikke er lett!)

Jeg tror det har gått bra jeg[;)] legg deg i sofaen å sett på en film og bare kos deg og nyt helgen..mandagen kommer tidsnok....

krysser alle fingre og tær for dere!!![:)][:)],og sender deg masse klemmer!

sender deg en stooor klem

ORIGINAL: hero

sender deg en stooor klem

kjære deg,er ikke sikkert du mister selv om det kommer litt blod. eg holdt på sånn i nesten to uker og det gikk alikevel bra.
prøv å slapp av så godt du kan selv om det ikke e noe lett.

krysser alt eg har for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heisann. Huff, blødninger er aldri moro[:(][:(] Jeg hadde en relativt stor blødning i uke 6, fikk UL og der var alt i fineste orden. Så fikk jeg nok en stor blødning i uke 7, og fortsatt så alt bra ut på UL. Det er helt grusomt og fryktelig slitsomt psykisk. Legg deg ned, slapp helt av og prøv så godt du kan å tenke positive tanker[:)][:)] Det er visst mer vanlig å blø ved ass.befruktning etter hva jeg har skjønt, så skal krysse alt jeg har for at det går bra for dere

sign. Dette ska gå bra!

Det er jo ikke store blødninger du snakker om, så alt håp er ikke ute enda.

Krysser fingra alt jeg kan for at den lille spiren greier å huke seg godt fast og ikke slipper taket.
Du har vært igjennom en SA før, så du hvet hvordan det er....forstår godt at du tenker det værste nå, men som sagt jeg håper håper for deg at dette skal gå bra denne gangen.

Forstår at dette er tungt for deg,
du nevnte adopsjon - dette er et tema som er et mareritt for meg - har et vennepar som står på liste for å adoptere, og nå har de kommet seg inn på det 4. året med ventetid, køen blir bare lengre og lengre der....

Andre muligheter er jo donoregg....kanskje det kan fungere.

Men for all del du blir jo gravid, så jeg vil tro det funker til slutt. Kanskje det funker nå også og at det ikke er så ille som du tror.

Stor klem til deg, og ta det med ro nå som de andre jentene sier også.

ORIGINAL: TigerLilli

Krysser alt jeg har for deg og håper dette skal gå bra. Som de mere erfarne jentene her inn sier er det ikke uvanlig med blødninger..dette skal gå bra!!!

signere denne jeg. prøv å tenk positive tanker

ORIGINAL: ella1

helt enig med fano her...det er mange som har små blødninger i svangerskapet uten at det er farlig[:)]
jeg syns du skal prøve å være positiv,til det motsatte er bevisst(vet at det ikke er lett!)

Jeg tror det har gått bra jeg[;)] legg deg i sofaen å sett på en film og bare kos deg og nyt helgen..mandagen kommer tidsnok....

krysser alle fingre og tær for dere!!![:)][:)],og sender deg masse klemmer!

Signerer denne, jeg!

tusen takk til dere fantastiske jenter[;)][;)]føler meg mye bedre i dag,slutta og blø i går kveld[;)][;)]nå skal jeg bare slappe av og tenke positivt.

nesing: er 5+1 i dag[;)]legen sa at han så noe på 4 mm syns det virka litt rart[8|][8|]

Sender en stor klem og ønsker masse lykke til [:)]

sign denne

Vet du; i fjor rundt samme tid opplevde jeg det samme som deg! Husker den helgen der jeg måtte vente til mandagen for neste blodprøve for å sjekke etter HCG-stigning som rett og slett j*vlig! Som du ser så gikk det hele veldig fint her, jeg har i dag en sunn og herlig liten gutt. Ikke gi opp håpet - sender deg masse varme tanker om at dette skal gå bra!

så bra at det stoppet. blødde selv under svangerskapet, i uke 6 og 7. men det gikk bra, så lenge det ikke blør mye og gjør vondt så går det bra sier legene. så slapp av kos deg nå med spiren, også håper vi at prøven din stiger

Back
Topp