Er så lei meg!!!!!!!!!!!!!

elskerbarn

Betatt av forumet
I dag tidlig da jeg var på do og tørket meg, var det blod på papiret. Jeg begynte og gråte, og reiste til legen. Hun gjorde ingenting til undersøkelser. Hun tok svangerskap blodprøve, men den får jeg ikke svar på før i morgen. Jeg skal til gynekolog seinere i dag, så krysser alt jeg kan krysse om at den lille er i live.
Noen av dere andre som har hatt blødning tidlig?

Skjønner godt du blir redd når du ser blod. Det er likt for oss alle det selv om vi vet at det kan være naturlig å blø litt da slimhinnene har lett for å blø når vi er gravid. Ventetid er forferdelig før man får vite om alt er bra selv om det som regel går bra for de fleste. Blør du fortsatt? Har du mulighet til å få timet til UL i dag? Satser på at dette er en uskyldig blødning og at spiren har det bra:) Stor klem til deg.

Det er ikke kommet noe på binde, men er litt på papiret. Skal til time i dag, så jeg oppdaterer når jeg har vært der.  Jeg er ikke alene da skjønner jeg med blødninger :)

Har blødd jeg også. Første dagen var jeg på ul etterpå og spiren klamret seg fast enda :) Har bestilt time til privat ul igjen nå, siden jeg har blødd mer etter det...
Håper det bare er en uskyldig blødning for deg også

Jeg har også hatt litt blødninger, og det har gått bra her. Det er visst ikke noe unormalt å blø litt fikk jeg beskjed om. For jeg også ble suuuuuper lei meg når jeg såg litt rød farge på papiret. Jeg blødde bare litt i 1 dag, og det er nå snart 2 uker siden.
Har tatt 2 blodprøver etter dette og de viser positivt + stigning i hCG.

jeg hadde en liten blødning da jeg gikk med jenta mi, og hun er her hun =)
Krysser fingrene for at alt er som det skal være med spiren din!

Jeg krysser fingrene for at dette er en helt uskyldig liten blødning fra et blodkar som har sprukket bare!! Det er ikke så helt uvanlig å blø litt i starten, eller underveis, pga at det er mye høyere blodgjennomstrømning "der nede" nå. Lykke til hos gyn i dag. Satser på at hun kan gi deg gode nyheter! Klem !

Hei Jenter!!!

Nå har jeg vært på ul. Hjerte slo, og det var ingen blødninger rundt fostere. Jeg er mange kg lettere nå. Jeg har fortsatt mensmerter, men det har snart sluttet og blø, så krysser fingrene for at spiren holder seg der til Februar.

Mozzarella skrev:
Så godt å høre! Kjempe bra :)

Back
Topp