er så lei meg...

mjauth

Elsker forumet
Fikk ikke den 50% jeg søkte på i hjemmetjenesten... Trodde virkelig alt skulle ordne seg nå, hadde fått barnehageplass til snauppa å alt. Men nå blir det verken jobb eller barnehageplass... Blir vel arbeidsledighetstrygd nå da, føler meg ikke noe verd i det hele tatt!!![:(] Har søkt jobb i mange år nå, og alltid er det noen som går før meg [:@] Blir så sliten av å gå å ikke vite noen ting!

Vi som hadde planlagt en baby til snart, jenta vår ble jo tre år i mars... så jeg går å er baby-syk... men må vel legge de planene på is en stund også...

*trøste klem*

Er i samme situasjon selv jeg. Arbeidssøker, har søkt på et hav av ulike stillinger uten å fått så mye som et intervju en gang!! Så nå går jeg hjemme med minstejenta til jeg en vakker dag får fast jobb! Godt å være hjemme til henne, samt at jeg er hjemme når eldste jenta kommer hjem fra skolen. Men økonomisk lider vi nok endel ja.
En dag får vi jobb vettu [;)]

har kjempe lyst på jobb jeg da, godt å komme seg ut noen ganger + at jenta hadde hatt godt av noen dager i barnehagen. Og arbeidsledighetstrygda er jo ikke noe å bli fet av!!!

Kan du ikke sette deg opp som ringevikar i hjemmesykepleien og på sykehjemmet da. Du får garantert nok å gjøre. Og det er og nesten eneste muligheten til å få stilling der seinere. De allerfleste stillinger innenfor helsevesnet er allerede besatt når de lyses ut[:)]
Kjedelig men sånn er det, de bruker gjerne de som har vært ringevikarer en stund[:)]

har vært vikar hos de i 5 år nå, men nå blir alle stillingene besatt og de har ordnet med ei prosjektstilling med en person som tar det meste av sykefraværet. Er så lei av å være vikar, vil ha noe fast å forholde meg til... Vil ikke gå arbeidsledig eller, er så lei!!!

*klageklageklageklage* godt å få det ut gitt!!!

Sender mange trøste klemmer te dæ og lykke te videre[:)][:)]

Back
Topp