Er så lei mat...

lille<3

Blir kjent med forumet
Nå har jeg vært kvalm fra dag 1 i svangerskapet og det eneste som hjelper litt er å få i seg mat ca hver andre time. Får jeg ikke det blir jeg kjempe sulten også kommer kvalmen for fullt. Jeg er egentlig veldig glad i mat men nå er det bare et ork og ingenting smaker noe særlig. Må også passe på å ikke spise meg for mett for da kommer kvalmen av det... Noen som har / har hatt det på samme måte som har tips til noe enkelt og raskt å få i seg, som ikke tar så mye tid? Føler jeg spiser hele tida... :wacky:

Er også veldig lei mat :( Vet ikke om det er helt som deg, men jeg er lei av å hele tiden tenke på hva det neste er jeg skal spise. Er ikke mye som frister, så småspiser bare litt med gjevne mellomrom. Spiste ett knekkebrød til frokost, og nå skal jeg drikke en kopp kakao. Syns kakao er litt mettende og det er lett å helle i seg.

Sliter også med å være matlei. Det som varierer mest er middag, så venter gjerne på middagen.. Men prøver å spise litt utenom. Synes appelsinene er gode nå, kiwi, gulrot og gule/grønne epler. I tillegg har jeg fått i meg en del mr.lee med kyllingsmak (ikke de på boks, de smaker papp). Lite pålegg som frister, og spesielt ikke søte ting, blir kvalm av det. Snack a Jack synes jeg også går greit.

Makaroni med litt revet parmesan og gastromat (krydder). Du kan eventuelt ta ketchup på også. Enkelt og godt

*signerer*
Skal egentlig steke ribbe i morgen, noe jeg "cravet" tidligere...nå brekker jeg meg egentlig bare av tanken...
Ble så sunt som to biter ferdigpizza i dag...alt på butikken bød meg imot. :sick006

Jeg klarer å spise ost og bacon grill og annen fet mat. Veldig lite om gangen men fet mat kan en bli kvalm av senere så hjelper lite. Spiser litt druer og noen knekkebrød her og der. Har blitt allergisk mot det meste frukt, får masse utslett. Druer går bra. Orker ikke lage mat i det hele tatt av varm mat men skal prøve nudler. Hva kan en ha på nattbordet?

Back
Topp