Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
De lurer meg jo, nesten så jeg tror jeg er i gang men så roer det seg. Holdt på i flere uker allerede jo, var jo sånn her fødsel startet sist, så blir litt lurt her! Liten utblåsning fra meg
Håper dere andre har det fint!
Hat det sånn i 3 uker jeg og, men er førstegangs så forventer ikke fødsel ut av det men masse menssmerter,stikkinger, og hodet festet for en mnd siden,men tror nok jeg går til termin minst her
håper det går over i eier for deg snart slitsomt å gå sånn, spesielt når du har en fra før,
Her er det stikking overalt og kynnere kommer og går. Og det har holdt på i en mnd, så er litt lei srlv. Men siden det er første gang, går jeg bare og venter hun kommer når hun er klar
Vet AKKURAT hvordan du har det! Har hatt kynnere med jevne mellomrom siden juni. Nå i helgen tok det seg opp igjen, og de går liksom ikke over heller. Gjør så vondt i dag har jeg vært hjemme fra jobb pga smertene som kynnerne gir, og jeg ser ikke lett på det å ha sykedag (er min første sykedag i svangerskapet- utenom sykemeldingen min).
Syntes det er så tungt og vondt, sover ikke på natten og må ligge i fosterstilling for at det skal gjøre minst mulig vondt det hjelper litt når mannen masserer korsryggen min da