Er så lei kynnere!!!

tuttemora

Forelsket i forumet
De lurer meg jo, nesten så jeg tror jeg er i gang men så roer det seg. Holdt på i flere uker allerede jo, var jo sånn her fødsel startet sist, så blir litt lurt her! Liten utblåsning fra meg:p
Håper dere andre har det fint!:)

Hat det sånn i 3 uker jeg og, men er førstegangs så forventer ikke fødsel ut av det:P men masse menssmerter,stikkinger, og hodet festet for en mnd siden,men tror nok jeg går til termin minst her:p

håper det går over i eier for deg snart:) slitsomt å gå sånn, spesielt når du har en fra før,

Her er det stikking overalt og kynnere kommer og går. Og det har holdt på i en mnd, så er litt lei srlv. Men siden det er første gang, går jeg bare og venter :-) hun kommer når hun er klar:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vet AKKURAT hvordan du har det! Har hatt kynnere med jevne mellomrom siden juni. Nå i helgen tok det seg opp igjen, og de går liksom ikke over heller. Gjør så vondt:( i dag har jeg vært hjemme fra jobb pga smertene som kynnerne gir, og jeg ser ikke lett på det å ha sykedag (er min første sykedag i svangerskapet- utenom sykemeldingen min).
Syntes det er så tungt og vondt, sover ikke på natten og må ligge i fosterstilling for at det skal gjøre minst mulig vondt:( det hjelper litt når mannen masserer korsryggen min da :)

Hva gjør dere andre når de vonde kynnerne kommer?

Back
Topp