Er så lei blæra!!!

1rosa+spire?

Glad i forumet
Hver kveld, spes når jeg akk har sovna... Hva skjer da??

Joda.... Våkner at jeg holder på å tisse på meg :/ huff... Dette har jeg bært plaga med i ei uke nå :(

Og kan jo ikke slutte å drikke heller! Må vel bare holde det ut..

Jeg våkner hver natt kl 0230 og må tisse...det er ikke noe slingringsmonn i det hele tatt :)

Har også mer aktiv blære, koselig å våkne på natta ;)
Mener det i starten av sv.skapet er hormonelt dette med aktiv blære, mens det i slutten er pga den økte vekta/presset på blæra ;)

jeg er på do og tisser hver time,er drit lei,men må man så må man hehe

Det er for at glatt musklatur blir mye slappere når man er gravid, så velkommen til den verdenen. Helt vanlig, og tror de fleste må gjennom det. :)

Jeg var ikke plaga tidlig i svk med Emilie :/ bare etter uke 25... Da måtte hyppig tisse om natta... Men i natt var jeg oppe og tissa 4 ganger :( Er så trøtt og ødelagt i dag :(

Det der er grusomt. Tenkte på det seneste igår. Har hatt noen dager på jobb der ejg følte jeg ikke gjorde annet enn å gå på do. Tenkte med meg selv, er vel like før folk tror jeg er gravid. Der og da visste ikke jeg at jeg var gravid engang :p Den blære er virkelig ikke noe å tulle med :p Hehe. Gruer meg allerede mot slutten, for da er det helt grusomt. Turte nesten ikke reise på langturer sist, hvis jeg ikke visste hvor toalettene var :p

Jeg må opp 3-5 ganger om natten å tisse!!!! det er skikkelig plagsomt, jeg får jo aldri kommet skikkelig inn i den gode søvnen! æsj

Back
Topp