Er så lei av hormoner!!!

Nullenusken

Forumet er livet
Forrige graviditet var jeg ikke preget noe av hormonene i det hele tatt... Mannen surmulte fordi jeg var så "kjedelig gravid", for jeg ble aldri sint eller noe.... Denne gangen eier jeg ikke kontroll!!!!! Tårene renner stadig, blir ofte ofte sint, og ting som vanligvis hadde vært en bagatell nå føles som verdens undergang.... Har og fryktelig dårlig samvittighet fordi jeg har mye kortere lunte mot ettåringen vår enn jeg ønsker.... Nå orker jeg snart ikke mer av dette.... :(

Stakkars! Hormoner er ikke lett å hanskes med, det er sikkert og visst!

Skjønner hvordan du har det, og det er skikkelig vondt når man føler det går utover barnet sitt. Dere er to voksne, ikke sant? Jeg blir så frustrert hvis jeg føler at mannen ikke tar sin del, hadde en skikkelig utblåsning her om dagen, sint og lei meg, tårer og alt. Men, det ble faktisk bedre. Det er veldig spesielt å være full av hormoner der man kan vippes av pinnen i den ene eller andre retningen av INGENTING!! Men, vi får bare bite dette i oss noen mnd til...også får de rundt oss være så smidige som de kan ;o)

Uff da.... stor klem. Også får vi håpe de forsvinner litt. Her slet jeg mest året etter fødsel sist. Gruer seg til det igjen. 

Sånn er jeg også, så får jeg så dårlig samvittighet :( Syntes alt er mye tyngre denne gangen...

Klem til deg :)

Back
Topp