Er så LEI av andre som maser om fødsel.

Jeg og! Får snapper støtt... «Rier på gang?» si ifra med en gang da! Har ikke tenkt til å live oppdatere noen... Tror en har nok med seg selv jeg :gen053:gen053
Enig.. Er ikke en "fødsel minutt for minutt" sending

Så langt er det bare mamma som spør meg om jeg har rier hver gang jeg lager en lyd! :rolleyes: Hun kan bli litt intens... Vi kom med nyheten ganske sent til de fleste andre, og har vært veldig dårlig med oppdatering underveis. Så jeg tror ikke folk innser hvor nært jeg er termin. :hilarious:

Det verste for meg er egentlig de der «nå er du SVÆR»-kommentarene. Den kunne folk gjerne droppet. :inpain:

Så langt er det bare mamma som spør meg om jeg har rier hver gang jeg lager en lyd! :rolleyes: Hun kan bli litt intens... Vi kom med nyheten ganske sent til de fleste andre, og har vært veldig dårlig med oppdatering underveis. Så jeg tror ikke folk innser hvor nært jeg er termin. :hilarious:

Det verste for meg er egentlig de der «nå er du SVÆR»-kommentarene. Den kunne folk gjerne droppet. :inpain:
Venninna mi ringte meg i går KUNN for å spørre om ikke hu skulle komme å dra ut ungen. For så å pepper meg med råd om hvordan sette i gsng fødslen :hilarious:

Å med de vannmengdene jeg har i kroppen nå orker jeg ikke møte folk. For ALLE skal kommentere det konstant

Back
Topp