Er så lei av å spise

mommy2be

Betatt av forumet
Er så lei av mat. Er sulten hver andre time. Spiser jeg ikke, blir jeg kvalm. Spiser jeg for mye blir jeg kvalm. Ugh i tillegg er det lite som smaker.

Flere som er lei av mat?

Jepp!
For meg er redningen buljong :p fjerner sult og kvalme, og drikkes istede for å spise :D

Jaaa, er helt lik! Stakkars kjæresten min stresser SÅ med at jeg nesten ikke spiser noe som helst :p Men er så vanskelig når jeg har skikkelig lyst på noen ting helt til jeg får det servert, da blir jeg bare kvalm og orker ikke noe allikevel. Haha! Huff :p

Jeg skal på Coop obs i morgen å kjøpe smoothie maskinen de har på tilbud der. I håp om at smoothie skal være litt enklere å få i seg.

Jeg er kjempelei av mat, og kjenner igjen dette med å ha lyst på noe, men miste lysten når maten blir servert.. Litt slitsomt :p Redningen for meg er smoothie, makaroni med kjøttbuljong eller fiskekaker!

Smoothie er nydelig! Kaldt og friskt. Ellers spiser jeg det meste, men det går mye i nutrilettbarer, frukt, salte middager og brød med ost, evt skinke.

Redningen mon har blitt å kutte opp frukt i munnfull-størrelser som står framme så jeg kan gå å småspise hele tida ;)

Er også drittlei. Heldigvis har ulvehungeren lagt seg litt, og jeg har ikke den intens vonde sulten like sterkt lenger. Skjønner ikke hvordan jeg ikke har lagt på meg de siste ukene.

Merker jo på kvalmen at kjedelig mat som knekkebrød og skiver hjelper. Har kjøpt grove kjeks som jeg smører tynnt med lett smøreost, det hjelper godt. Skal også kutte frukt og fryse for å ha og sugebpå, så det var et tips mot kvalme.

Back
Topp