Er så lei av å blø

Livv

Betatt av forumet
Som overskrifta seie. Er SÅ lei av å blø. Er nå i uke 9, har blødd av og på siden uke 5. Har sett på ul at alt er bra. Fleire som har det slik?

Jeg blør ikke. Men ville bare si at keg skjønner frustrasjonen og bekymringen din ved å gå å blø hele tiden. Jeg hadde blitt småstresset av det. Men godt du har fått god oppfølgning ang det :Heartred

Jepp! Blødde i 4 uker fra positiv test. Heldigvis gitt seg nå ❤ Håper det gir seg snart til deg også !

Ja jeg har det slik jeg også. Blødd av og på siden julaften. Har også sett på ul at alt er bra. Men man roer seg når blødningene stopper og får hjerte i halsen når man blør igjen.

Ja jeg har det slik jeg også. Blødd av og på siden julaften. Har også sett på ul at alt er bra. Men man roer seg når blødningene stopper og får hjerte i halsen når man blør igjen.
Heilt enig. Får hjertet i halsen hver gang.. Hvor lenge kan det være "vanlig å blø"? Er det første trimester som er det vanligste?

Heilt enig. Får hjertet i halsen hver gang.. Hvor lenge kan det være "vanlig å blø"? Er det første trimester som er det vanligste?
Fikk høre hos legen da jeg var der i romjula at noen desverre kunne blø litt i hele svangerskapet. Håpe ikke vi er en av de. Da blir det her et stressende svangerskap.

Huff så slitsomt! Jeg hadde en miniblødning en dag etterfulgt av noen dager med brun utflod, så skjønner fortvilelsen!! Har dere fått vite noe om grunn?

Huff så slitsomt! Jeg hadde en miniblødning en dag etterfulgt av noen dager med brun utflod, så skjønner fortvilelsen!! Har dere fått vite noe om grunn?
Eneste jeg har fått vite er at noen er "blødere" i svangerskapet. Så noen kan blø litt gjennom hele svangerskapet. Men ikke fått noen annen grunn enn det.

Back
Topp