Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heilt enig. Får hjertet i halsen hver gang.. Hvor lenge kan det være "vanlig å blø"? Er det første trimester som er det vanligste?Ja jeg har det slik jeg også. Blødd av og på siden julaften. Har også sett på ul at alt er bra. Men man roer seg når blødningene stopper og får hjerte i halsen når man blør igjen.
Fikk høre hos legen da jeg var der i romjula at noen desverre kunne blø litt i hele svangerskapet. Håpe ikke vi er en av de. Da blir det her et stressende svangerskap.Heilt enig. Får hjertet i halsen hver gang.. Hvor lenge kan det være "vanlig å blø"? Er det første trimester som er det vanligste?
Jaa, huffFikk høre hos legen da jeg var der i romjula at noen desverre kunne blø litt i hele svangerskapet. Håpe ikke vi er en av de. Da blir det her et stressende svangerskap.

Eneste jeg har fått vite er at noen er "blødere" i svangerskapet. Så noen kan blø litt gjennom hele svangerskapet. Men ikke fått noen annen grunn enn det.Huff så slitsomt! Jeg hadde en miniblødning en dag etterfulgt av noen dager med brun utflod, så skjønner fortvilelsen!! Har dere fått vite noe om grunn?