Er så kvalm!!

betzy

Blir kjent med forumet
Jeg er så innmari kvalm hele tiden! Jeg er jo bare 6 uker på vei, så dette er nytt for meg. Har alltid taklet kvalme dårlig, og nå er jeg kvalm hele tiden! Holder på å bli sprø! Ligger bare rett ut. Har hørt reisesyketabletter kan virke, noen som har prøvd det? Eller som vet om noe annet som kan hjelpe.. Ikke gøy å være gravid....[:'(]

uff stakkars deg,har ingen gode råd.

men kansje sitron brus,kaldt vann,tørr salt kjeks kan hjelpe.

håper det går fort over.god bedring

Hei du,kvalm ble jeg og slo for fullt ut da jeg var 5+4,kastet opp hele tiden,helt jævlig[:'(]
Nå er jeg ennå kvalm og kaster opp,men ikke så mye som før og har nesten lært meg å leve med det..
Kjøpte meg sea band som jeg følte hjalp litt,og viktig å prøve å spise ofte,veldig ofte.Jeg syns også at surt godteri dempet kvalmen,og ett godt råd jeg har begynt å gjøre er at jeg drikker ca 2 ss med ren sitron fra flaske når jeg kjenner det begynner å brenne i magen og halsen....Pga av at man produserer mye syre og da tillfører mer surt gjør at magen gir beskjed om å produsere "motgift"...dårlig forklart men..[:D]
Hjelper meg hvertfall[:)]

Men jeg blir snart gal hvis det ikke går over,for jeg makter ikke å gå sånn i evigheten..

Har ikke vært kvalm i svangerskapet -  men har ellers vært mye kvalm i forbindelse med migrene. SALT LAKRIS spes. ORBIT lakristyggegummi har alltid hjulpet for meg!

Da må jeg prøve dette! Takk! 
ORIGINAL: snuppa81

Hei du,kvalm ble jeg og slo for fullt ut da jeg var 5+4,kastet opp hele tiden,helt jævlig[:'(]
Nå er jeg ennå kvalm og kaster opp,men ikke så mye som før og har nesten lært meg å leve med det..
Kjøpte meg sea band som jeg følte hjalp litt,og viktig å prøve å spise ofte,veldig ofte.Jeg syns også at surt godteri dempet kvalmen,og ett godt råd jeg har begynt å gjøre er at jeg drikker ca 2 ss med ren sitron fra flaske når jeg kjenner det begynner å brenne i magen og halsen....Pga av at man produserer mye syre og da tillfører mer surt gjør at magen gir beskjed om å produsere "motgift"...dårlig forklart men..[:D]
Hjelper meg hvertfall[:)]

Men jeg blir snart gal hvis det ikke går over,for jeg makter ikke å gå sånn i evigheten..

Back
Topp