Er så kvalm

Jippi

kommende tobarnsmor :)
At jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Nå er det pute og dyne på baderomsgulvet

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Stakkars deg da!!! Pjuske pjuske på deg! God bedring, håper du klarer å sove litt da selv om du ligger på baderomsgulvet :-( klem til deg!

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Er ikke mange dager siden jeg da. Ååh, dette er den verste dagen til nå. Men nå er det verre...
Tusen takk for trøstende ord. Synes synd på meg selv nå..

Hvordan er formen din?
Ny termin 03.02.14

Jeg får virkelig dårlig samvittighet nå når jeg skriver at jeg ikke har kastet opp i det hele tatt, kun hatt 3 kvalmebyer :-( så jeg skal ikke klage :-) men det verste jeg kan gjøre er å kaste opp så jeg håper virkelig at jeg slipper :-(

Og jammen har du lov å syns synd på deg selv :-) hva med kald vaskeklut på panna og i nakken da?

Men begynte kvalmen sent? Ser du er ca 3 uker lengere enn meg?

Og jammen har du lov å syns synd på deg selv :-) hva med kald vaskeklut på panna og i nakken da?

Jeg skal prøve det. Tatt både ingefær og de kvalmetablettene jeg fikk av legen. Men de fra legen virker mindre og mindre for hver gang jeg tar de... Føles sånn ut ihvertfall. Skulle ønske jeg slapp å være kvslm. jeg har bare kasta opp 1 gang. Heldigvis..

Ny termin 03.02.14

Hvordan gikk natten? Klem

Kasta ikke opp, og jeg sovnet, så det gikk vel bra. ligger i senga igjen nå :) koselig at du spurte.

Ny termin 03.02.14

Huff.. føler med deg. Synes nesten det er verre å være kvalm uten å kaste opp.. når man kaster opp føler man seg litt bedre hvertfall.. :rolleyes:

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Huff.. føler med deg. Synes nesten det er verre å være kvalm uten å kaste opp.. når man kaster opp føler man seg litt bedre hvertfall.. :rolleyes:

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Enig!
I dag starta jeg dagen med spy og føler meg bedre enn de dagene jeg går og er kvalm hele dagen.. det er bare så utrolig slitsomt!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er monsterkvalm jeg også.. Uten å kaste opp. Verre det, enig med dere jenter. Tør ikke ta av meg sea bandsa, prøver å spise frukt heeele tiden.. Denne kvalmen er brutal. Hadde en god dag i går da. :)

Huff.. Ikke så beghagelig å være så dårlig :/

Jeg er mye kvalm og føler at det er på kanten før jeg kaster opp innimellom, men pga en operasjon jeg har hatt så er det rett og slett ikke mulig for meg å kaste opp. Jeg brekker meg bare og det er utrolig ubehagelig og jeg kjenner jeg savner det å faktisk klare å kaste opp og bli kvitt kvalmen på den måten.

Back
Topp