Er så kvalm

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Å fly flate kor kvalm eg e.. Sitter å trør inn på kornmo,tørre kjeks på jobb for å holde ting på plass.. Forferdelig..

Men likevell litt fantastisk å vite at d er en spire der.. Jo værre form,jo mere gravid prøver jeg å tenke...

Vil ha med dyna mi på jobb jeg å sove litt...

Noen flere som sliter med kvalme!!!??

Er i samme båt som deg gitt! Kvalm og spyr.. ingenting som holder noe på plass...
men satser på at det går over etterhvert!

Er i samme båt. Allerede gått ned noen kg... Vært sm siden uke 4. Likt som sist svangerskap egentlig... Håper det gir seg etter 3 mnd. Denne gangen! Tenker også som deg: jo mer kvalm, jo mer gravid, og et håp om at dette skal gå bra! :)

Uff, føler med dere! Hvor langt er dere på vei?

Forrige svangerskap lå jeg på sykehus fra uke 8 til 16, inn og ut hele tiden. Trengte væske intravenøst, og gikk på Zofran (kvalmestillende som kreftpasienter får) hele sv.skapet.
Er livredd for å bli like kvalm, fikk ikke i meg en slurk med vann engang. Går å venter på kvalmen kjenner jeg, men ingenting enda!

Uff, føler med dere! Hvor langt er dere på vei?

Forrige svangerskap lå jeg på sykehus fra uke 8 til 16, inn og ut hele tiden. Trengte væske og til slutt næring intravenøst, og gikk på Zofran (kvalmestillende som kreftpasienter får) hele sv.skapet.
Er livredd for å bli like kvalm, fikk ikke i meg en slurk med vann engang. Går å venter på kvalmen kjenner jeg, men ingenting enda!

Jeg er 7+0. Begynte å spy 3+4.. Forrige svangerskap var nok noe likt ditt. Gikk ned 12 kg og var innlagt og fikk intravenøst. Likevell føles kvalmen annerledes denne gangen. Sist kastet jeg opp bare jeg fikk en isbit i munnen ( var dehydrert så prøvde alt av veskeinntak) denne gangen er hele dagen ødelagt til i 17-18 tiden på ettermiddagen, da klarer jeg å spise, og av og til beholde. Er i ok form til klokken blir 22/22.30, da begynner jeg å spy igjen....! Veldig uvant, men gleder meg over at jeg får i meg veske og mat! :)

Sånn har jeg det også..kvalm hele tida og veeldig trøtt!!! Men..som du sier..det er jo gode tegn:))

her begynte det i dag, er sånn svakt kvalm hele dagen.
hjalp med tørre kjeks og drikke. men veldig upraktisk å spise kjeks når man jobber i barnehage... vurderte å finne fram sea band`sa, men er jo rimelig busted da om noen ser dem........

her har vi hatt sjau i huset den siste uka, og gubben er ENDA ikke bra, så jeg er litt redd for at det er det som plager... men tror det er mer frøet...

Har heldigvis ikke kastet opp, så føler med dere... jeg er bare småkvalm og uvel, og spesielt på jobb da det er et gammelt bygg med ELENDIG inneklima og tett og ekkel luft...blæææh!! hjelper ikke å gå ut og ta luft heller for da blir det enda værre når jeg kommer inn igjen :P Og det blir liksom ikke bedre av at jeg har fått supernese og kjenner alle lukter ekstra sterkt... isjh!!

Jeg er også superkvalm, så føler med dere alle sammen.
Har heldigvis ikke kastet opp enda, men blir vel ikke lenge før. Er kvalm hele dagen lang så.. :P

har den hule kvalme følelsen hvær gang jeg blir sulten, å tåler ikke lukta fra brød posen, men sylte agurk hjelper forløpi...(litt tidligere kvalm denne gangen en forje gang desverre)

Back
Topp