Er så kvalm!

MittAndre <3

Elsker forumet
Jeg, som knapt husker at jeg har vært kvalm i dette svangerskapet, får plutselig nå en dag i ny og ne hvor jeg er kvalm...Hvorfor nå???

Uff da :( Ikke gøy å være kvalm. Har ikke peiling på hvorfor det er sånn... men er vel noe med hormonene?! Håper du snart blir bedre i alle fall!!

uff så kjedelig det er nok vanlig, og hører at det er fler som blir kvalm i slutten av sv.skapet selv vi ikke helt der enda.. håper det går fort over så du får et bra sv.skap.

Kjipt, håper du slipper å ha det slik ofte da. God bedring!

kjære deg! Og du som elsker mat i det siste:)
Håper det var bare dennne ene dag da, og at det er borte i morgen!
Er du ikke forkjøla og kanskje?
Jeg blir kvalm av å ha så mye snør, og hostingen.......

Huffda.. håper det går raskt over! Kjedelig å være kvalm ja.. 

Takk, jenter, jeg har vært ute en tur og fått litt frisk (les: regn og vind) luft så føler meg bedre nå!

Jeg blir kvalm (igjen) når jeg stresser.. kanskje du også blir det??

Huff så kjedlig!
Jeg blir som regel ekstra kvalm når jeg har sovet lite, eller er skikkelig sliten....

Gullet2012 skrev:

Jeg vet ikke hva det skyldes egentlig...jeg har ikke fått satt det i noen sammenheng...men jeg er sykmeldt 50% og igår var jeg hjemme.. Sønnen vår var litt småsyk og jeg tenkte at han kunne få være hjemme med meg og slappe av...vel, det ble ikke mye avslapning kan jeg love deg... Bare sutring og mas og styr hele dagen, så det kan hende at det var et utslag av at jeg var skikkelig sliten...aner ikke...men jeg føler meg bedre igjen nå!

MittAndre <3 skrev:

Gullet2012 skrev:

Jeg vet ikke hva det skyldes egentlig...jeg har ikke fått satt det i noen sammenheng...men jeg er sykmeldt 50% og igår var jeg hjemme.. Sønnen vår var litt småsyk og jeg tenkte at han kunne få være hjemme med meg og slappe av...vel, det ble ikke mye avslapning kan jeg love deg... Bare sutring og mas og styr hele dagen, så det kan hende at det var et utslag av at jeg var skikkelig sliten...aner ikke...men jeg føler meg bedre igjen nå!

SÅ bra du er bedre. Jeg blir kvalm når jeg må forte meg til bussen for eksempel, eller skal nå noe annet. Eller når noe uventet skjer.. Så er ikke veldig stressa akuratt. Men det handler nok om at jeg ikke har så mye overskudd. Blir litt lite mat på meg enda =(
Håper du ikke får det tilbake igjen. Og slapp GODT av i helgen =)

Back
Topp