er så kjpt

*~Trine~*

Gift med forumet
å blø...... stopper.. på....stopper....på... skulle likt å visst hvor hovedbrytern til å stoppe det, er... grrr[:@]

Er jo helt vanlig tynt blod som kommer.. ved aktivitet... fatter det ikke..
er egentlig 10 uker på vei..men siste UL viste at jeg bare var 5 uker på vei, så det var ikke mulig å se hjerteslag.. men selve greia var der..

Det går vel som det går.. men lurer så masse på hva som skjer, om det klamrer seg fast,eller gir slipp.. Må bare godta det som skjer uansett.. er ingenting å gjøre med det.. er bare alle spørsmålene...som jeg har en uvane til å glemme å spørre leger om... frustrerende.. skal på ny UL mandag...  vet ike hva jeg skal tro.. Håp har jeg massevis av..

er ikke så mye som ved mens... ikke en eneste klum...helt reint blod... å når den ferske blødningen stopper, så kommer det litt brunt, men det er vel på grunn av det som ikke kommer ut med en gang å blir liggende inni musa...
har du og blødd?
jeg syns det er så rart dette, siden jeg blødde for mange uker siden, for så å begynne å blø igjen...

første gang jeg blødde, var det i forbindelse med husvask..
nå andre gang(4uker etterpå) så var det i forbindelse med at jeg som forelder var med en skoleklasse på tur, å gikk i mange timer... å siden har jeg blødd...

å det som er så merkelig...jeg går på do å skal tisse... drypper blod..tørker meg, mere blod..
Går på do en halv time etter på...ingenting blod... er jo sykt rart..

er jo bra at det kan gå bra, selv om man blør..
typen min tror nå , at selv om jeg kanskje får bekreftet at alt er bra, på mandag...for så å ha mere blødninger, så er det full bekymring igjen.. tror det går hardt innpå han dette.. å at han da, om det er gådd galt, kanskje ikke vil ha baby, på grunn av bekymringene som har vært til nå.. virker kanskje litt slitsomt for han.. vet ikke..

nei, jeg har ikke hadd han med meg.. vet ikke hvorfor, egentlig.. an er jo 2 om det, så.. syns bare det er så pinlig siden det er innvendig ultralyd.. kan jo hende han klikker[:D] blir sjalu[:D] man kan jo aldri vite[:)]

Jeg er en persom som bestandig tar alle bekymringer på en gang, men samtidig er jeg åpen, å prater om det. Kanskje jeg sier for mye, å at jeg lager spekulasjoner om mine egne bekymringer. men det er bare på grunn av min åpenhet og ærlighet.. å ikke vil skjule noen ting.. føler for å si alt..

Får ta meg selv i nakken, å prøve å slappe av litt.. meeen det er jo så vanskelig..

ORIGINAL: Snickgrl

jeg har blødd ja, men den første gangen var 4 dager før jeg fant ut at jeg var gravid, trodde det var mensen, ganske kraftig blødning..

så en like etterpå. ikke mye litt mere enn utflod.. og siste gangen for halvannen uke siden, det var en dæsj når jeg gikk på do om morningen, men stoppet med en gang, dro på legevakten da og de fant spor av blod, men alt var bra.. fik ul også, så da ble jeg beroliget..

men hver gang fikk jeg beskjed om å ta det med ro når jeg blødde..

mulig du har en sensitiv livmor som ikke liker at du overanstrenger deg noe særlig nå..

viktig å lytte til kroppen..

men skriv en huskelapp til du skal på ul,

om det ikke stopper, ville jeg dratt på legevakten jeg.. blir helt gal av bekymring ellers..

men så lenge det ikke er klumper eller massse masse blod, så er nok alt bra..

krysser fingrene for deg ihvertfall..

gode råd[:)]lykke til.

Jeg blødde hele svangerskapet og hadde styrtblødninger ofte...I dag sitter jeg med en lita vakker perfekt tulle på 4mnd[:D]

LYKKE TIL

så kjempeflott[:)]
Er jo et kjempebra poeng, at alt kan være bra, enda man har blødninger, og store sådan..
er fint at alt håp ikke er ute, selv om man skulle blø unormalt.. er Megaflott at alt ikke blir til negativitet om ting virker unormale, å man er frustrerte..

synd ingenting kan gjøre noe med den følelsen jag har om: at dette ikke har gådd bra, helt til det motsatte er bevist..

Men det er kjempefint å få tilbakemeldinger at alt faktisk kan være heeelt normalt.. HÅPER jeg er en del av den statistikken[:)] 

Back
Topp