Er så irritabel

Silje1982

Forumet er livet
Noen andre som føler seg irritabel og er det noen som vet om hormonene kommer så tidlig?

Jeg er kjempe irritert og går konstant rundt med dårlig samvittighet. Og det gikk kraftig opp for meg da sønnen min sa: mor, i morgen er du ikke sint på meg. Huff, det stakk i hjertet. Men jeg fyker i taket for tiden og jeg aner ikke hvorfor. Det er kanskje for at jeg er bekymret eller for at jeg er sliten. Jeg vet ikke. Men liker ikke den personen jeg er for tiden.

Dumt du merker det så mye...

Her merker jeg det, men klarer å styre det. Vil ikke at det skal gå ut over sambo eller min lille gutt. Å tro meg det er ikke noe lett, sambo har nok fått merket litt...hihi[;)]

Jeg holdt på å ødelegge den nye søskenvognen vi nettopp har kjøpt, var en siste del igjen jeg ikke fikk til når jeg satte den opp. Og jeg har null tålmodighet for tiden[:@]

Hvis du merker at du blir irritabel, gå til et annet rom og tell til 10 og tenk at det er hormonene som gjør det slik, ikke du som person[:)]

Ja, det var ikke en dum ide. Jeg får gå vekk og frese i fra meg[:D] Jeg pleier som regel ikke å la det gå utover sønnen min da[:)] Det er vel helst i dag det har skjedd i noen tilfeller. Men derimot mannen min. Han får virkelig kjørt seg[:D] Jeg er rask med å bjeffe til ham. Og han fortjener det ikke for han er så snill og god mot meg.

Hehehe.... Jeg ser det for meg der du står og krangler med vognen[:D] Men jeg skjønner deg veldig godt jeg[:D]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Ja, det var ikke en dum ide. Jeg får gå vekk og frese i fra meg[:D] Jeg pleier som regel ikke å la det gå utover sønnen min da[:)] Det er vel helst i dag det har skjedd i noen tilfeller. Men derimot mannen min. Han får virkelig kjørt seg[:D] Jeg er rask med å bjeffe til ham. Og han fortjener det ikke for han er så snill og god mot meg.

Hehehe.... Jeg ser det for meg der du står og krangler med vognen[:D] Men jeg skjønner deg veldig godt jeg[:D]

Neida, du gjør sikkert ikke det[:)] Noen ganger skjer det oss alle[;)] Jeg sier ofte til sambo at jeg er irritabel og ikke plag meg akkurat nå, så holder han litt avstand til jeg klarer å komme til vettet igjen og kan gi han en god klem[:D]

Hehe, du skulle ha hørt alt det jeg sa inni hodet mitt...alle banneord som finnes, og jeg var helt kokt i hodet! Prøvde å prøvde alle slags måter og til slutt roet jeg meg litt...å etter det fikk jeg det til[:)]hihi

Jeg merker jeg er mer irritabel på jobben enn det jeg pleier!! Men  hjemme er jeg som jeg pleier[:)][:)]
Men det er sikkert fordi jeg ikke har sagt noe til noen på jobben[>:]

Hehe.... Jeg må begynne å si i fra jeg også slik at han slipper mine sinte rier hele tide[:)] Jeg kjenner bare at det bobler inni meg og et fryktelig raseri kommer[8D] At det går an og være så hormonell så tidlig.

Hehehe.... Jeg ser bilder i hodet av en stresset mamma som er kokt i hodet og tar glosene på rams[:D] Hehe... Jeg hadde sikkert blitt så hormonell at jeg hadd begynt å grine[:D] Nei, nå for tiden må det ikke skje noe galt for da raser hele verden for oss[:D]

Maltesers: Hvor jobber du henne? Ja, vi må vel bare innse at det er hormonene som styrer oss for tiden[:D] Huff, jeg tør ikke å tenke på hvordan jeg kommer til å bli på jobb fremover[8D]

Hehe.... Jeg må begynne å si i fra jeg også slik at han slipper mine sinte rier hele tide[:)] Jeg kjenner bare at det bobler inni meg og et fryktelig raseri kommer[8D] At det går an og være så hormonell så tidlig.

Hehehe.... Jeg ser bilder i hodet av en stresset mamma som er kokt i hodet og tar glosene på rams[:D] Hehe... Jeg hadde sikkert blitt så hormonell at jeg hadd begynt å grine[:D] Nei, nå for tiden må det ikke skje noe galt for da raser hele verden for oss[:D]

Hehe...jeg var bare veldig sint[;)] Og det var bagen som den lille babyen skal ligge i jeg skulle få på plass i vogna. Jeg sa mange ganger til sambo at vi har fått feil, det passer ikke til denne vogna.
Megastressa der jeg stod...hihi[:)] Ler jo godt av det nå.

Ja, det skal ikke mye til nå.

Hehe... Små hendelse som det kan virkelig bli katastrofe[:D] Men forsto jeg rett? Har dere kjøpt vogn som skal brukes når du får baby i januar?[:)] Har dere offentliggjort det for familien?[:)]

Hehe... Små hendelse som det kan virkelig bli katastrofe[:D] Men forsto jeg rett? Har dere kjøpt vogn som skal brukes når du får baby i januar?[:)] Har dere offentliggjort det for familien?[:)]

Jepp, var ett tilbud vi ikke kunne si nei til.

Nei, det er hemmelig enda. Skal si det om ca. 2 uker, da kommer svigerfar hjem til Norge på besøk. Litt kjekt å si det personlig når vi har muligheten[:)] Etter det forteller vi nok alle de andre det også[:D]

Kan se på denne tråden her:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=19451098

Å ja, det var ikke rart jeg gikk glipp av den tråden siden jeg testet positivt dagen etter[8D] Men det var jo et kjempe kjøp og en utrolig fin vogn så jeg skjønner at du slo til på den[:)] Hehe... Håper dere fant en lur plass og gjemme den[:)] Tenker på når folk kommer på besøk[:)] Så spennende og allerede si det om to uker[:)] Du satt meg litt på tanken med søskenvofn, men lurer på om vi bare kjøper ståbrett til snuppa.

Back
Topp