Er så i tvil

Fru+2

Forumet er livet
Jeg  klarer ikke å bli enig med meg selv.
Skal jeg ha med Christian under bryllupsfesten eller ikke.
Vet at han ikke har tålmodighet til å sitte rolig så lenge så må ha noen til å se etter han.
Men åssen vil det gå når både vi er der og besteforeldere.

Jeg hadde hatt med ungene en stund i alle fall, men ikke hele tiden. Vet de fleste vennneparene våre har hatt barna der den første tiden og så fått noen til å ta de med seg hjem og i seng. Noen må jo passe han uansett så da tenker jeg at om de får vært med på litt av festen gjør jo ikke det noe[:)]

ORIGINAL: Mibah

Jeg hadde hatt med ungene en stund i alle fall, men ikke hele tiden. Vet de fleste vennneparene våre har hatt barna der den første tiden og så fått noen til å ta de med seg hjem og i seng. Noen må jo passe han uansett så da tenker jeg at om de får vært med på litt av festen gjør jo ikke det noe[:)]

Jeg er enig med Mibah[:)]

ORIGINAL: FrøkenSia

ORIGINAL: Mibah

Jeg er enig med Mibah[:)]

Jeg stemte ja, men jeg tenker da under forutsetning at noen tar seg av han under middagen, og kan ta han med hjem når han er sliten. tenker at han er så stor nå at han vil kunne huske bryllupet deres, og det kan være stort for han også å delta (og det kan være koselig for dere at han er der). Hvis ikke dere har noen som kan ta han under middagen stemmer jeg for at han ikke blir med - det er nemlignok å tenke på som brud, og du skal slippe å løpe etter en treåring som leker med maten, ikke vil sitte stille, eller som prøver å klatre opp på bordet [:D]

Jeg ville hatt med mine barn en stund hvis det var meg, men jeg ville nok hatt barnevakt til han hvis han er en liten villbass. [;)] Jeg tror han kommer til å få en kjempefin dag. Når de er tre år så blir de jo så stolte hvis de får delta på voksenting. Nå vet ikke jeg hvor mamma- og pappadalt han er, men jeg tror det vil gå fint - og gjør det jo ikke det så kan du jo bare sende han hjem med barnevakten.[:)]

Han kan være veldig eksemplarisk men ikke alltid når besteforeldrene er tilstede.
Har på en måtte vedlig lyst til å ha han med siden han er en stor delen av meg og k.
Huff ikke enkelt dette, får tenke litt til å prøve å finne den perfekte barnevakten til han.

ORIGINAL: silje a

Han kan være veldig eksemplarisk men ikke alltid når besteforeldrene er tilstede.
Har på en måtte vedlig lyst til å ha han med siden han er en stor delen av meg og k.
Huff ikke enkelt dette, får tenke litt til å prøve å finne den perfekte barnevakten til han.

Jeg var i bryllup i mai i fjor, og de hadde fått en av de i barnehagen til gutten til å passe han. Hun som hadde mest med han å gjøre. de hadde flaks med at hun var ung og ville da, men det er ihvf en ide, noen han kjenner godt som neppe skal være gjest i bryllupet.

Stemte ja - men det må jo være noen som ene og alene kan ta seg av han under middagen, og som kan gå ut med han dersom det blir for mye bråk.... - slik at dere kan nyte dagen deres fullt og helt[:)]

Jeg stemte ja! Og ordnet meg med en nabo eller noen jeg kjente godt men ikke var invitert til å ta seg av han under middagen og legge han når det var nok[;)]

Jeg var forresten fire år da mamma og pappa giftet seg, og den dagen var så bra for meg at slekta snakker om det enda, ting jeg sa og gjorde.[:)] Jeg husker bare en liten ting fra dagen, og det var at jeg danset med de andre barna under festen (og jeg syntes at jeg var veldig fin). Det er et godt minne.

Det blir nok til at han får være med, vi har pratet litt om det og kan er vedlig opptatt at mammaen skal ha fin kjole.
Så er det et koselig minne og dele med han og familien.
Fordelen med barn til stede at de løser jo fort opp stemningen og det kan være greit på en slik dag.

Jeg ville hatt med barn i vielsen og så før middag. Men hvis det hadde vært mulig så hadde jeg hatt noen til å hente før middagen. Dette fordi det da er lettere å slappe av og kose seg, og så slipper man slitne barn å passe på. Det er jo litt deilig å kunne få sitte rolig ved middagen og å kose seg skikkelig med fest etterpå. I bryllup er man jo hovedperson selv....

Men det er hva jeg mener da!

Hadde det vært meg, så ville jeg ha hatt med barna under middagen, men ikke mer.
Synes ikke barn trenger og omgås fulle voksne (det jeg oppfatter med selve bryllupsFESTEN, ikke middagen)

ORIGINAL: *Gullungene*

Hadde det vært meg, så ville jeg ha hatt med barna under middagen, men ikke mer.
Synes ikke barn trenger og omgås fulle voksne (det jeg oppfatter med selve bryllupsFESTEN, ikke middagen)

Nei etter kaffen er ikke aktuvelt at han er med på, han pleier å legge seg rundt 20.00.

Back
Topp