Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mibah
Jeg hadde hatt med ungene en stund i alle fall, men ikke hele tiden. Vet de fleste vennneparene våre har hatt barna der den første tiden og så fått noen til å ta de med seg hjem og i seng. Noen må jo passe han uansett så da tenker jeg at om de får vært med på litt av festen gjør jo ikke det noe[:)]
ORIGINAL: FrøkenSia
ORIGINAL: Mibah
Jeg hadde hatt med ungene en stund i alle fall, men ikke hele tiden. Vet de fleste vennneparene våre har hatt barna der den første tiden og så fått noen til å ta de med seg hjem og i seng. Noen må jo passe han uansett så da tenker jeg at om de får vært med på litt av festen gjør jo ikke det noe[:)]
Jeg er enig med Mibah[:)]
ORIGINAL: silje a
Han kan være veldig eksemplarisk men ikke alltid når besteforeldrene er tilstede.
Har på en måtte vedlig lyst til å ha han med siden han er en stor delen av meg og k.
Huff ikke enkelt dette, får tenke litt til å prøve å finne den perfekte barnevakten til han.
ORIGINAL: *Gullungene*
Hadde det vært meg, så ville jeg ha hatt med barna under middagen, men ikke mer.
Synes ikke barn trenger og omgås fulle voksne (det jeg oppfatter med selve bryllupsFESTEN, ikke middagen)