er så i tvil...

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
Fikk beskjed fra sykehuset i dag at det var to egg som hadde delt seg fint og var gode til innsett.

Er så i tvil på om jeg skal sette inn begge eller om jeg skal sette inn et og fryse et???

Hva hadde dere gjort???

Vi har et forøk igjen om ikke dette skulle fungere..

Jeg ville også tatt begge[:)]

hmm. er så vanskelig dette her.

jeg kjenner akutatt nå at jeg kvier meg veldig til å gå gjennom dette en gang til. og tenker at om jeg setter inn 1 og fryser 1 så har jeg 2 sjangser på en måte. men så er det jo litt større sjangs for å bli gravid med to egg og da.

Jeg tror jeg hadde satt inn to.. Mest fordi jeg ikke har reagert noe særlig på medisinene og uttak har gått greit begge gangene... Og føler at sjansen øker med 2 egg satt inn..
Men er jo et veldig vanskelig valg å ta...

Jeg ville satt inn to. Du er vel ikke så gammel så da tenker jeg vel at begge ikke er av gulleggstandard eller så pleier vel ikke de som er yngre enn 35 å få satt inn to tror jeg.

Men det kan jo ende i tvillinger da, og i hverste fall firlinger[8D]
var ikke meningen å skremme deg, men tenk deg om hva som er best for dere.

ORIGINAL: twinanne

Jeg ville satt inn to. Du er vel ikke så gammel så da tenker jeg vel at begge ikke er av gulleggstandard eller så pleier vel ikke de som er yngre enn 35 å få satt inn to tror jeg.

Men det kan jo ende i tvillinger da, og i hverste fall firlinger[8D]
var ikke meningen å skremme deg, men tenk deg om hva som er best for dere.

vi fikk tilbud om å sette inn to egg på første forsøk og vi. hadde da to egg som var brukbare. da satte vi inn 1 og frøys 1. ble ikke gravid på fersk forsøk, men ble på fryseforsøket, det endte i sa :(

Jeg er ikke mer en 28 år ..

Ville satt inn begge.

Jeg hadde også satt inn begge 2. Det er en ganske stor sjangse for at kanskje ikke egget overlever frys, og så lenge begge lever nå og har delt seg nå hadde jeg tatt begge 2. Lykke til [:D][:D][:D]

du setter inn begge[:D] dobler sjansen for at d skal gå bra..!!
du er jo heldig som kan velge om du vil ha inn to.. det kan vi ikke hos hausken[&:]

Jeg hører også til hos Hausken, og fikk sette inn to egg nå på innsett 6 mai... Det eneste de informerte om var at det var et risikosvangerskap med flerlingsvangerskap, men det var jo ikke sikkert at akkurat vi ville få noen større plager enn et helt vanlig svangerskap med en baby.
Når vi spurte om dette på forsamtalen sa de at det var litt opp til oss hva vi ønsket..
Men selvfølgelig, hvis det er medisinske årsaker til at en ikke skal gjøre det så anbefaler de det ikke.
Men tror ikke det skal være noe problem for dere (bling87) å få satt inn to egg dersom dere ønsker det..

ORIGINAL: bling87

du er jo heldig som kan velge om du vil ha inn to.. det kan vi ikke hos hausken[&:]

Hvor har du fått det fra?? Og ved å sette inn to, så dobler det ikke sjansen, men den økes selvsagt! Jeg ville satt inn to egg, mye fordi at det klaffet når vi satt inn to egg contra ett[;)]

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: bling87

Angelicka24 tilhører Hausken og hun satt inn 2 egg.

eg og tilhører hausken og eg fikk og sotte inn to egg, begge gangene[:D]

Back
Topp