er så i tvil

x1xgaggag

Betatt av forumet
til helgen skal vi og svigers egentlig reise til mannen min sin familie i andre "enden" av landet. jeg hadde tenkt å bli med, men vet rett å slett ikke om jeg orker nå. er jeg uheldig kan mensen komme i helgen, testedag er jo på onsdag. de folka vi skal besøke har vi liten kontakt med, og jeg kan ikke tenke meg å være der dersom jeg får mensen og da altså svar på at forsøket ikke har godt som vi håpet. det verste av alt er at de vi skal til er 2. mnd på vei. jeg tror ikke jeg takkler å høre på hvor kvalm hun er, hvor mye de gleder seg til babyen skal komme og tro om d blir gutt eller jente osv. er slitsomt og d tar på psyken å gå slik å vente på å få vite om forsøket har ført til en graviditet eller ikke. hva hadde dere gjort? er d jeg som er for "grinete"?

vanskelig ja, men syns ikke du er "grinete". Tror eg hadde betenkt meg eg og om eg hadde risikert å få et negativt svar samtidig som eg skulle vært sammen med noen som er lykkelig gravid. Når min tid kommer, så vil eg gjerne være for meg selv sammen med samboeren når svaret kommer. Vet ikke helt hvordan eg kommer til å takle det..
Men dette er meg. Vet ikke hvordan du har det med psyken [;)], så da blir det vanskelig å råde deg. Spørs jo litt om hvor "nær" du føler deg med denne familien også. Om du er åpen om forsøket og om de kan støtte deg osb...
Men håper du slipper å takle et negativt svar uansett. Satser på at dette går bra for deg[:D] og du får et positivt svar på onsdag.

Jeg skjønner deg veldig godt,hadde synes akkurat likt som deg.
Det er en hard påkjenning på kroppen på alle måter,ikke tenk på at du får neg svar.
Tenk positivt,jeg er sikker på at spiren sitter[:)][:)][:)]

Ønsker deg lykke til....

takk for svar jenter[:)] tror nesten jeg har bestemt meg for å bli hjemme, men gaggag mannen min reiser. han har jo ikke lyst å reise alene, men har ikke truffet disse folka på ca 7 måneder, så han må nesten bli med. jeg har ikke noe forhold til disse folka, så blir jeg med blir det IKKE noe avslappningstur. har et veldig anspent og stivt forhold til dem. nei jeg tror ikke jeg vil utsette meg for den ekstra påkjenningen det blir å bo i lag med disse folka i helga. påkjenningen er stor nok slik det er nå,å gå å vente på å få teste å vite hvordan det har godt.

Back
Topp