er så glad

Lillegumman

Elsker forumet
og stolt av lille jenta mi som lar mamma'n få kose seg som hun vil! tok en tur ut og spiste med ei venninne igår, og tok et par glass vin. hadde tatt opp litt melk og tint. og hun er så flink til å ta flasken! når jeg kom inn døra kl 23 hørte jeg jo at hun var sulten og pappa'n varmet febrilsk melk [:)] jeg gikk inn på soverommet og tok henne opp og trøstet litt, men pappa'n ga flasken. uten problemer [:)] rapet og sovnet igjen.
tenk at jeg skal være så heldig å ha ei så snill jente! det får meg til å slappe av mtp utdrikningslag som antakelig kommer neste helg, og bryllupet om en mnd. kan jo aldri vite, men jeg kan ikke annet enn tenke at hun fortsetter å ta flaske da og [:)]

det kjipe er at jeg sannsynligvis får mensen på bryllupesdagen min!!! hvor urettferdig er det liksom???

Kjempesnill jente du har:-) Og det går nok strålende i utdrikningslaget!!:-)

Tips ifm brullypsdagen. Hørt om Primolut? Du får resept hos legen, og da kan du utsette mensen inntil 10 dager tror jeg det er, var iallefall sånn i gamle dager, he he. Du må starte på tbl 3 dager før forventet mens..
Regner ikke med du går på p pille el lignende, for da kunne du jo ha utsatt mens med de!!

Vet desverre ikke om disse kan brukes om du ammer:-) Og det ser jeg jo at du gjør:-) Men kan ikke tenke på alt! he he.
Men om du har et bra lager med morsmelk i frysen så;-)

Du kan jo også bare bli gravid nå. Så slipper du mensen[;)]

ORIGINAL: Olive76

Du kan jo også bare bli gravid nå. Så slipper du mensen[;)]

[:D] den utgår!!!

ORIGINAL: Vaniljeisen

Kjempesnill jente du har:-) Og det går nok strålende i utdrikningslaget!!:-)

Tips ifm brullypsdagen. Hørt om Primolut? Du får resept hos legen, og da kan du utsette mensen inntil 10 dager tror jeg det er, var iallefall sånn i gamle dager, he he. Du må starte på tbl 3 dager før forventet mens..
Regner ikke med du går på p pille el lignende, for da kunne du jo ha utsatt mens med de!!

leste akkurat om primolut, og det kan man ikke ta hvis man ammer.... og lageret i frysen er ikke så veldig stort, får ikke ut så masse ved pumping jeg [:@]

Det var jo dumt,:-) Men dere får ta brullupsnatta på forskudd da, he he.
Men skjønner at det må vere utrolig kjipt. Men lykke til iallefall:-)

Back
Topp