Lillegumman
Elsker forumet
og stolt av lille jenta mi som lar mamma'n få kose seg som hun vil! tok en tur ut og spiste med ei venninne igår, og tok et par glass vin. hadde tatt opp litt melk og tint. og hun er så flink til å ta flasken! når jeg kom inn døra kl 23 hørte jeg jo at hun var sulten og pappa'n varmet febrilsk melk [:)] jeg gikk inn på soverommet og tok henne opp og trøstet litt, men pappa'n ga flasken. uten problemer [:)] rapet og sovnet igjen.
tenk at jeg skal være så heldig å ha ei så snill jente! det får meg til å slappe av mtp utdrikningslag som antakelig kommer neste helg, og bryllupet om en mnd. kan jo aldri vite, men jeg kan ikke annet enn tenke at hun fortsetter å ta flaske da og [:)]
det kjipe er at jeg sannsynligvis får mensen på bryllupesdagen min!!! hvor urettferdig er det liksom???
tenk at jeg skal være så heldig å ha ei så snill jente! det får meg til å slappe av mtp utdrikningslag som antakelig kommer neste helg, og bryllupet om en mnd. kan jo aldri vite, men jeg kan ikke annet enn tenke at hun fortsetter å ta flaske da og [:)]
det kjipe er at jeg sannsynligvis får mensen på bryllupesdagen min!!! hvor urettferdig er det liksom???