er så GLAD

Så bra! Jeg var hos jordmor idag også, men her har luringen satt seg opp igjen :p Lå i dyp hodeleie sist, og jm mente at det kom han til å fortsette med til fødsel, men jammen har han ombestemt seg. Har heldigvis både god plass og tid til at han kan snu seg innen termin :)

Veldig bra :)

Så bra! :) Her har min lille prinsesse også snudd seg med hodet ned.

Så bra da :) En bekymring mindre :)

Så deilig!!

Skal til jordmor i morgen, å håper på å finne t leie på bebi da :) for har ingen anelse om hva jeg kjenner eller hvordan han ligger :P

Så godt å høre. Jeg skal ikke til jordmor før om to uker så da får jeg vite hvordan hun ligger da :)

Så bra da :)

Så bra! Her lå han med hodet ned sist, spent på om han fortsatt gjør det neste gang jeg skal til jordmor :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra! Var også veldig glad for at babyen min hadde snudd seg med hodet ned på ultralyden forrige uke :) siden jeg selv lå i seteleie da jeg var baby var jeg bekymra for at hun ikke kom til å snu seg :P

Min er fortsatt i seteleie :-( Skal til legen når jeg er 35+6, om 2 uker og 3 dager, for å se om han har snudd seg.

Min hadde å snudd seg med hode ned :) tror han har ligge sånn noen uker alt :D juhuu.. Hehe.. Jeg lå med beina i bekkenet til mamma og endte i hks. Så var litt redd. Men ser lovende ut dette :P

Back
Topp