Er så glad!!!

Håpefull80

Flørter med forumet
Jeg har vært på tidlig ultralyd i dag. Har vært så bekymret, hatt masse rare symptomer. Vært sikker flere ganger på at jeg kom til å abortere. Og når kvalmen plutselig forsvant var jeg sikker på at jeg hadde MA. God på katastrofetanker! Prøvd så lenge å bli gravid så det er så vanskelig å tro at det er sant!!

Men altså, alt så fint ut. Ifølge UL er j eg 9 uker og 1 dag på vei! Det er bare så FANTASTISK!

Ser at det er flere her som har vært på UL i dag! Gleder meg sammen med dere! Er det ikke utrolig å se at hjertet slår???

Gratulerer :) Jeg var hos legen igår :) jeg ble flyttet en uke framover.. så jeg er 12+0 istedenfor 11+0 :) Var en magisk følelse å se barnet bevege seg opp og ned :) men gratulerer igjen og lykke til :) <3

En helt fantastisk følelse! Gratulerer! Var kjempegøy å se lille danse rundt og høre hjertelyden. Ble selv mye roligere etter dagens ultralyd :)

Sååå bra :D Gratulerer med vel gjennomført :)

En helt fantastisk følelse! Gratulerer! Var kjempegøy å se lille danse rundt og høre hjertelyden. Ble selv mye roligere etter dagens ultralyd :)

Ja, det var fantastisk. Min lille spire viftet med armene! Tenk at de kan gjøre det allerede:-) Gratulerer til deg også:-) Vi har en spennende tid foran oss!

Back
Topp