Er så glad

Kristine_26

Elsker forumet
Ser ut som kvalmen slipper litt taket her, det er så herlikt, etter over 3 uker med mye oppkast, hadde jeg en spyfri dag i går. Har stort sett ligget på sofaren de siste ukene, så det er utrolikt godt å ha litt mer energi.
Er det andre som har blitt litt bedre? 
Så i dag skal jeg gjøre litt husarbeid, å prøve å spise mye.
hva skal dere gjør  i dag jenter?

Ønsker alle en flott Mandag!

Så bra! Det er deilig :)
Er heldigvis ikke veldig kvalm i dag selv :D

Jeg sitter på skolen jeg da.. Heldigvis slutter vi halv 2 i dag :)

Jaaa! Det er så fantastisk :D Jeg har spydd hver morra en god stund nå, men nå har det plutselig forsvunnet (8+1). Har lyst på mat, og det smaker godt igjen. Pluss at jeg har energi ! Håper det varer ;-)

Så bra ta formen er blitt bedre :-) Jeg ligger på sofan og lader opp til jeg skal på jobb, er så trøtt, kvalm og sliten....

Ha en fin dag alle apriljentene

Så bra! 

Så bra! 

Så bra! 

Supert!!!

Så bra!! Håper det fortsetter på den måten!:)

JIPPI :) håper du er ferdig med spyinga for denne gang:) ha en fin mandag du også ;)

Var utrolikt herlikt så lenge det varte. Etter litt husvasking kom kvalmen tilbake.

Tør nesten ikke så det, så hvisker i stedet: tror den verste kvalmen har gitt seg her og...

Høres helt supert ut!! Hadd en forferdelig dag i dag selv.. Kjennes litt bedre ut nå, men blir heme i mårå med sjuk datter, så kan vi sløve litt da.. Nesten så jeg er glad for at ho er sjuk, stakkar.. :( Bare for at jeg kan være hjemme med ho...

gullkua skrev:
Høres helt supert ut!! Hadd en forferdelig dag i dag selv.. Kjennes litt bedre ut nå, men blir heme i mårå med sjuk datter, så kan vi sløve litt da.. Nesten så jeg er glad for at ho er sjuk, stakkar.. :( Bare for at jeg kan være hjemme med ho...

Samme her! Hehe.. Guttungen er syk, så da blir jeg hjemme i morgen, og jeg kan helt ærlig si at det er godt med en dag hjemme her og der :) For både små og store. Dessuten lurer jeg på om jeg begynner å bli syk selv :/

Back
Topp