Er så glad

mari1976

Elsker forumet
I går kveld så falt jeg ned de nederste trinnene på trappen og landet på gulvet så lang jeg var med fremsiden ned. Jeg bar på en dyne, en pute og en del klær, så jeg landet nokså mykt oppå disse. Tenkte ikke så mye på det der og da, men etterpå har det nesten ikke vært liv i magen. Utover dagen i dag har jeg blitt mer og mer bekymret og i pausen på jobben gikk jeg på butikken (les: Brustadbua) og kjøpte kald cola og masse sjokolade. Nå er det full fest i magen. Fy søren så lettet jeg er!!!!

Puh....skjønner godt den lettelsen [:)]

Skjønner godt du ble skremt..typisk at de har en rolig periode når noe sånt har skjed[&:]
Godt du fikk masse spark, kan du puste ut [:D]

Ja tenker det var godt å kjenne noe igjen nå ja[:)] Ikke noe gøy å falle nei[&:]

Uff, så skremmende! Skjønner godt bekymringen din! Heldigvis er fosteret godt beskyttet der inne [:)]
Kos deg masse med den viltre krabaten!

pjuh, godt og høre at alt er bra... har hvert stille i magen min et par dager også.. kjente spark, med de har hvert sjeldnere enn tidligere og ikke så sterke... bare kjent det så vidt... men i dag har henne dratt skikkelig til igjen, hele magen beveger seg.. hehe.. så de har sine stille perioder innimellom ja.. [:D]

Ååååh så bra, kjenner igjen bekymringsfølelsen! Helt forferdelig! [&:]

Utrolig glad for at alt gikk fint! :)

ORIGINAL: pineapple

Uff, så skremmende! Skjønner godt bekymringen din! Heldigvis er fosteret godt beskyttet der inne [:)]
Kos deg masse med den viltre krabaten!

Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger. Var så glad at jeg bare måtte dele det med noen :-)
Skulle vært forbudt med sånne rolige perioder der inne :-)

Back
Topp