er så glad nå

theani

Glad i forumet
har vært på UL idag og fikk se lille spire [:)] Det var så ubeskrivelig herlig at jeg endelig fikk se hjerteslagene. Nå kan jeg endelig få ro i kroppen og bare kose meg i svangerskapet!! Termindato ble endret fra 3.Februar til 1.Februar [:)]

Det må være en fantastisk følelse, gratulerer så mye! [:D] Gleder meg til det er min tur! [:D]

Takk [:)] nå kan vi reise til syden og bare kose oss [:)] Nå ser jeg frem til den ordinære UL [:D]

Å så herlig, håper jeg også får den samme gleden om ikke så lenge til [:)]

Så gøy, gratulerer så masse!! Var det innvendig eller utvendig UL du tok?

Ååh, så bra [:)] Må være veldig herlig å se lille spiren og se at hjertet banker [:)][:)]
Glad på dine vegne [:)] Nå kan du senke skuldrene og nyte sydenturen [:)]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Ååh, så bra [:)] Må være veldig herlig å se lille spiren og se at hjertet banker [:)][:)]
Glad på dine vegne [:)] Nå kan du senke skuldrene og nyte sydenturen [:)]

signerer denne jeg[:)]

ORIGINAL: SunShin

Det må være en fantastisk følelse, gratulerer så mye! [:D] Gleder meg til det er min tur! [:D]

Så utrolig deilig. Da kan man liksom slappe av enda mer[:)]

Heldiggrisen, som har sett lillegull i magen!
Gratulerer så masse med vellykket ul!
Deilig og kunne senke skuldrene...

Nå når du har sett hjertet slå er det veldig liten sjangse for at dette IKKE skal gå bra!
Du skal bli MAMMA!

Grattis! :D Høres utrolig kjekt ut!!

Men hvorfor ble terminen flytta alt nå? [8|] Synes det var litt underlig jeg... [8|]

Å så deilig da!! Det letter sikkert en del på bekymringer som man har. Det må være en fantastisk følelse, og gleder meg til det blir min tur å oppleve dette [:)]

Det må være en fantastisk følelse[:)] Riktig god tur[:D]

Så flott!!! Må vere veldig betryggende å ha sett hjerteslagene! Dere får sikkert en flott ferie:)

Så utrolig herlig. God tur til syden  å nyt den. Nå kan de bekymringene du eventuelt har hatt bare forsvinne, for nå vet du at lille gull har det bra [:D]

Så fantastisk. Gratulerer, theani!!

Å så herlig [:D] Gleder meg til jeg skal se lille spira [:D]

å så deilig da:) nå har du fått ditt første møte med spiren:) ha en fin tur til de sydlige strøk :)

Så herlig[:D]
Kos deg i syden!

hærli... jeg skal også på tidlig UL....gleder meg...[:D]

Back
Topp