Er så glad jeg har sambo

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Han er kjempeflink til å ansvar når jeg er syk.
Jeg har ligget rett ut i hele dag, og ikke trengt å gjøre noe, hverken i huset eller med barnet vårt.

Først tok an morgenstellet, smørte matpakke og leverte i barnehagen. 
Etter hans arbeidsdag var slutt hentet han i barnehagen, ordnet middag, lekte, tok kveldsstello g sa god natt. Det eneste jeg har gjort idag er å ta imot nattaklemmen da de kom inn til meg på kvelden.
Han har også tatt oppvask og annet småtteri, samt lukket døren så jeg kunne hvile i fred og ro.

Det er litt deilig å være syk når man har en sånn sambo! [:)] [8D] 

[:D]så deilig da...

Låner du han ut eller?[8|][:D][:D][:D]

Hørtes deilig ut!! [:)]

Skulle ønske min tok slik hendsyn.

Så fint da [:)] Men det skulle nå bare mangle, er de syke så er det verdens undergang og de orker ikke gå på do omtrent[8D]

Fint du har en som er omtenksom[:D]

ORIGINAL: BaileysTøsa

[:D]så deilig da...

Låner du han ut eller?[8|][:D][:D][:D]

Kjempedeilig!
Jeg trenger ikke spørre han om å gjøre det engang! [;)] [:)]

Låner ikke ut nei, hvem skal ordne for meg da? Hi hi! [:D]

deilig[:D][:D]
Men det skulle da bare mangle?!
Synes det er en selvfølge at de gjør slikt selv  om vi damer er friske[&:]

ORIGINAL: Rebecca85

Så fint da [:)] Men det skulle nå bare mangle, er de syke så er det verdens undergang og de orker ikke gå på do omtrent[8D]

Vet du, det sa sambo til meg istad! [8D] 
At om jeg har smittet han, så han blir syk, vil han bli mye mer syk. Han sa det med glimt i øyet. [:D]
 så han vet at han må stelle pent med meg, for jeg er nok ikke halvparten så kravstor. Hi hi! [:D] 

ORIGINAL: Habib Galbi

vet hvor deilig det er... har en sann selv[:D] god bedring[;)]

Takk! [;)]

ORIGINAL: mamsemor

At om jeg har smittet han, så han blir syk, vil han bli mye mer syk. Han sa det med glimt i øyet. [:D]
så han vet at han må stelle pent med meg, for jeg er nok ikke halvparten så kravstor. Hi hi! [:D] 

Men det finnes jo 2 typer influensa den vi har å den mannfolka har men den er såååå mye verre[;)].

ORIGINAL: søtedolly

ORIGINAL: mamsemor

Men det finnes jo 2 typer influensa den vi har å den mannfolka har men den er såååå mye verre[;)].

Lurer på om jeg har smittet sambo, for begynt å hoste en del han osgå nå.
Da er det bare å vente å se hvor syk han blir.... he he. [:D]

Back
Topp