er så glad i mannen min :)

mamma lykke

Glad i forumet
hadde en lengre samtale med min mann for noen dager siden,om hvordan jeg har det no med tanke på at jeg er gravid og begynner å føle meg lite sexy og stor som en flodhest osv..  etter dette så har han vert så snill [:)]
kommer plutselig bort til meg bare for å spørre om jeg har det bra og gji men et kyss [:)]
da blir jeg så glad [:D]

For en god mann du har! Det hjelper mye med et kyss [:)]

Samboeren min er kjempeflink til å gi meg kyss eller slengkyss [:)] Og i dag da jeg kom hjem fra en kafétur sammen ned ei venninne, hadde sambo bakt brytebrød!! Mmmm Først sendte han en melding, da jeg var på kafé, om at han hadde laget en hemmelighet til meg. Slikt varmer hjertet og jeg blir så glad i han!! Jeg er jo glad i han til vanlig, men man blir ekstra glad og fornøy med livet når man har en slik mann [:D]

ORIGINAL: LoveHearts

Samboeren min er kjempeflink til å gi meg kyss eller slengkyss [:)] Og i dag da jeg kom hjem fra en kafétur sammen ned ei venninne, hadde sambo bakt brytebrød!! Mmmm Først sendte han en melding, da jeg var på kafé, om at han hadde laget en hemmelighet til meg. Slikt varmer hjertet og jeg blir så glad i han!! Jeg er jo glad i han til vanlig, men man blir ekstra glad og fornøy med livet når man har en slik mann [:D]

ja, det er helt sant [:)]
de trenger ikke alltid å være de store tingene som gjør dagen bedre [:)]

ORIGINAL: venter barn nr 3

ORIGINAL: LoveHearts

ja, det er helt sant [:)]
de trenger ikke alltid å være de store tingene som gjør dagen bedre [:)]

Sant, bare et stryk over ryggen er nok [:)] Det beste er når sambo tar hånda bak nakken og gir meg et kyss.. trenger ikke å være et fransk kyss, bare et helt alminnelig kyss. Da smelter knærne mine [:)]

Så søt og snill mann du har.

Snille mannen! [:)] Hadde den praten for noen uker siden, men her føler jeg meg ganske så oversett på kveldene [8|]

Back
Topp