Er så gøy å se!!!

Glapia.

Gift med forumet
At vi bare blir flere og flere og flere her inne.....

SÅÅÅÅÅÅ BRAAAAA!!!!

Har dere vært på første svangerskapskontroll??
Jeg var på tirsdag.... Kooos!!

Jeg skal ikke før 30 november.

Ja. Det er helt fantastisk at vi blir en stor fin gjeng:) jeg var hos legen på mandag, tok blodprøver og fikk henvisning til tidlig ultralyd, skal tilbake igjen om en måned:)

jeg hr første legetime 28 november, også jordmor første desember.

jeg var hos legen med sønnen min igår og fortalte legen min at jeg er gravid. Fikk tydelig beskjed om å bestille time når jeg har passert 12 uker. Så blir ingen førstekontroll før 11.desember iallefall!

Jeg skal 22.november på kontroll, men skal på UL 21.november. =) Gleder meg til å se knøtte =D

Jeg var på første kontroll på tirsdag og skal på ultralyd nå på tirsdag.. :)

Jeg har ikke bestilt time hos legen en gang. Rett og slett for jeg vet hun ønsker å sykemelde meg (av andre årsaker), jeg lovet å ikke presse meg på jobb, noe jeg har gjort siden august. Nå har jeg syv uker igjen før jeg har vært friskmeldt i 26uker, har ikke akkuratt vært frisk men det trenger ikke legen vite :) alt for å slippe å gå over på aap, og nå når jeg ble uventet gravid er det enda viktigere å holde meg i jobb de ukene så jeg slipper å gå i permisjon å få en slik og ingenting i mnd. Tenkte å bestille legetime til juleuken om det er mulig :) Skal til jordmor og ul neste uke da, jippi :)

Har ikke tenkt så langt som å bestille legetime ennå jeg... Kanskje jeg bør det.. Vi skal jo på tidlig ul også, så må få bestilt time der også!
Sånn går det når man ikke føler seg gravid, da bare drøyer man alt...

Har vært på første samtale hos lege, men målte bare BT og sånn. De tar ingen blodprøver før det har gått over 12 uker. Så jeg skal både til lege og til første samling hos jordmor 5. desember :)

Jeg var på første svangerskapskontroll i går, og det var bare koselig! :) Etter min beregning var jeg 10 uker da, legen kom til 9+5, så det var ikke såå stor forskjell :p Tok BT, blodprøver og fikk helsekortet og gravidbok og noen andre skriv om helsestasjonen, fødested osv. Fikk til og med høre hjertelyden til den lille <3 Og legen mente det var et veldig godt tegn å kunne høre så tydelig og fin hjertelyd så tidlig med dopler. Så nå begynner det å gå opp for meg at vi skal bli foreldre, og gleder meg bare ennå mer for hver dag! :)

Back
Topp