Er så følsom!

Meg87

Blir kjent med forumet
Merker at jeg den siste tiden har blitt skikkelig følsom! Trenger kos å kyss fra samboren min hele tiden, hehe stakkars ;P kan bli skikkelig lei meg om han skal noe på kvelden når jeg håper vi kunne ha funnet på noe. Men tingen er jo at vi er jo sammen kjempe masse!! Jeg sier selvsagt ikke noe til han å tar meg sammen,for jeg vet det bare er hormoner og kan le litt av meg selv dagen etter, kjenner meg ikke igjen nesten! ;P svinger mellom super forelsket og lykkelig til å bli veldig fort lei meg for småting!! Heldivis klarer jeg å kontrollere det litt så jeg ikke skaper krangler å diskusjoner over ingenting ;P Andre med humørsvigninger?

Skal vi bytte litt? Jeg er nemlig helt motsatt... Syns det er skikkelig teit at gubben skal komme å bryte inn i min boble med å nusse "hele tiden" (les: når skal ut av huset eller legge seg:P). 

Hehehe ja det hadde vært deilig å bytte litt!!!! ;)

Beundrer deg for at du klarer å ta deg sammen jeg ...d klarer nemlig ikke jeg !!! :P

Akkurat sånn var jeg sist jeg var gravid.. Men det gikk utover gubben.. stakkars.. Men denne gangen er jeg heldigvis ikke så ille.. (hvis det ikke kommer etterhvert da.. hehe..)

Du er flink som klarer å kontrollere det litt men jeg syns det var veldig godt å snakke med sambo og fortelle hvordan jeg hadde det.. Han var litt bekymra for at dette var den nye meg.. men gikk heldigvis over..:)

Tuttlå skrev:
Beundrer deg for at du klarer å ta deg sammen jeg ...d klarer nemlig ikke jeg !!! :P

Samme her :p jeg er ett helvete å leve med nå :p haha kan gå fra å letil å gråte over at han er 5 min forsein :p haha må le av meg selv :p

Hehe, ja disse hormonene kan skape action altså...
Vi får bare understreke til mannen at det som sies disse mnd, telles egentlig ikke.... fordi da er vi ikke oss selv... ;) Så får mannen ha en del høyere takhøyde for oss, men så må vi også klare å innse at vi kan være urimelig til tider. Og da tror jeg det er viktig at vi innrømmer det til mannen også. Det er ikke bare bare å være mann disse mnd heller, hehe...

Mine hormoner er  alt paa ei kort stund. Takk for at forloveden min er i England no, ellers hadde han faatt alt av ********

Back
Topp