Er så energiløs...

m82

Glad i forumet
Er det flere enn meg som er over 12 uker og helt uten energi?? Nå som kvalmen har begynt å gi seg (er uggen av og til) trodde jeg at jeg skulle føle meg bedre, men tvart imot! Jeg er SÅ slapp og blir helt slått ut av nesten ingenting. Tvinger meg selv til å gå korte turer og trene lett, men da er jeg helt "ferdig" resten av dagen. Alt er et ork. Jobber heldigvis kun 50% ut kommende uke også pga kvalmen. Er helt ferdig etter jobb også.

Er det flere av oss?

hei.
samme her.. er ikke langt over 12 uker..
men er suuuper sliten hele tiden! litt som den ikea reklamen "her kan jeg sove litt, her kan jeg sove litt" hehe.. dro til legen i begynnelsen av den uka her.. bare for å sjekke og da hadde jern nivået sunket en del. enda alle prøver var helt fine på kontroll for 2 uker siden. så måtte begynne på jern tilskudd. får håpe det hjelper. har blirr 40% sykemeldt, så kortere dager var veldig deilig! jobber i frisørsalong på senter.. så di dagene jeg jobber 8 er det bare over og ut når jeg kommer hjem:P

Jepp, akkurat det samme her.. Håper bare det blir bedre, skulle liksom være så flink å trene en del i dette svangerskapet, MEN ser dårlig ut enn så lenge[&o]

Bare bekkenløsninga holder seg laaangt unna så skal jeg nok få trent etterhvert[:)]

"Godt" vi er flere. Jeg skulle også være flink og fortsette å trene og gå turer, men det har blitt dårlig med det.

Kanskje jeg også burde fått sjekket jernnivået. Jeg har tenkt at siden de testet det for 2 uker siden så er det sikkert fint enda, men jeg ser jo at det kan synke fort. Føler meg like slapp som når man ligger med f.eks influensa etter jobb..må mote meg opp for å komme meg opp av stolen/sofaen.[8|]

JA!! er slitsomt! orker INGENTING! uff..håper det blir bedre etterhvert[:-]

ORIGINAL: m82

Er det flere enn meg som er over 12 uker og helt uten energi?? Nå som kvalmen har begynt å gi seg (er uggen av og til) trodde jeg at jeg skulle føle meg bedre, men tvart imot! Jeg er SÅ slapp og blir helt slått ut av nesten ingenting. Tvinger meg selv til å gå korte turer og trene lett, men da er jeg helt "ferdig" resten av dagen. Alt er et ork. Jobber heldigvis kun 50% ut kommende uke også pga kvalmen. Er helt ferdig etter jobb også.

Er det flere av oss?

JEg sover til 11 ca hver dag. Orker ikke stå opp før, og gjør jeg det sovner jeg bare på sofaen igjen. Og det hjelper ikke om jeg legger meg tidlig en gang

Jeg óg.... Kroppen er helt dø, den vil ingenting. En og annen dag er bedre, men det er sjelden... [&o]
Bor i 4.etg nå, et slit uten like å komme seg opp 3 trapper!

jeg er å helt tappa for energi alt er et ork..og føler e kan sove å sove..å slitne av mit eget hodde i tileg for har add og da jeg fnt ut at e var gravid så kuta e tvert med ritalin..men skule nok trapa ned ja[:'(] hadde ikke hpdde siti fast på hodde mit å¨e ikke hadde hattavle e skriver alt e skal på så hadde e ikke fåt gjort noe av det e skule...

godt å høre at det ikke bare er jeg som er tom for energi og føler me latt..begynte å tror at det var for di at kropen mangla ritalina...for når jeg gjik med cassie så var e helt i topp form å altvr bra aldri følt me så bra som da..men da hadde e ikke noe å samenligne me og på da jeg gjik me cassie var det før e fikk diagniosen og begynte på medesiner..

Jeg synes det er veldig opp og ned..
Pleide før å stå opp ca halv 7 når jeg skulle jobbe.. nå er det umulig og klokka har blitt både 7 og halv 8 før jeg klarer å komme meg opp. Må sette meg ned i mellom dursjing, sminking, påkledning osv for er svimel og.. treg..
Er ofte sliten og trett, kan sove på ettermmiddagen og sovner utenproblem på kvelden igjen.. er som en zombie mellom 6 og 10 når jeg har jobba..

I helgen besøkte jeg en venninne og hennes lille baby og plutselig var klokka 04!! Våknet "fyllesyk" på søndag kl 9, sikkert pga lite søvn den natta!

Samme her! Alt er nærmest et tiltak, enten det er ta ut av oppvaskmaskin, sette på en vaskemaskin, støvsuge og for ikke å snakke om å komme seg ut for å gå en tur. Mellom  januar og slutten av mai har jeg gått og jogget turer minst 5 ganger i uka og gått ned 14 kg, men siden juni har jeg vært mer eller mindre håpløs. Ikke klart å komme meg ut - først pga kvalme og trøtthet, nå pga trøtthet og mangel på energi... Starter på jobb på onsdag og er veldig spent. Har et håp om at hverdagen skal få meg i sving igjen og at det hjelper å komme inn i daglige rutiner...!?!??!?!! Veldig spent på det der. Leser jo at flere av dere er helt "ferdige" etter en dag på jobb...

Kjenner meg igjen i det MANGE av dere skriver. Jeg må også ta pause mellom dusjing og f.eks å ta på meg klær. Trudde ikke man kunne bli så tappet av å være gravid.

Er dere sykemeldt dere også? For meg holder en halv dag i massevis...helt ferdig!

Back
Topp