Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå har vi gått å prøvd å bli gravid dritt lenge...................18 mnder[:'(]
Å no er jeg så dritt lei, jeg har mest lyst til å legge meg ned å hyl skrike[:(]
Alt er bare håpløst!!!![:(]
Så trasig at det tar så lang tid
Spesielt nå etter at jeg har fått mi lille jente kjenner jeg hvor vondt det hadde vært å streve med å bli gravid eller å ikke kunne få barn i det heletatt. Når man ikke prøver eller sliter med å få det til er det så lett å ta det som en selvfølge..
Men ikke gi opp..kanskje det bare er en mnd til som skal til...eller kanskje tre? Jeg ønsker i alle fall alt jeg kan på dine vegne! Og når det skjer..for jeg tror på at det skjer..blir det bare enda bedre fordi du ønsker det så sterkt.
Skjønner det så inderlig edvine..
Håper spiren sitter hos dere snart,selv har vi prøvd siden januar 2007 på å få en ny spire her.. Men den vil ikke feste seg her[:(]
Så imorgen skal jeg endelig til GU og snakke med legen der..Håper han finner ut noe..
Gått på p-pilla?? Jeg slutta på pilla for 3 år siden, og har ikke greid å bli gravid før nå. Det tok 2,5 år ca før mensen kom regelmessig.... Pilla er no dritt, som føkker med systemet og jeg skal aldri bruke den mer!!
Det ordner seg nok!! Og et tips; Eggløsningstester og ikke samleie hver dag, det minsker sæd-kvaliteten!!
Forstår frustrasjonen. Etter alt du har opplevd blir dette en ekstra belastning. Når en har opplevd å miste et fullbårent barn er det å bli gravid igjen en viktig del av sorgprosessen. Et lite halmstrå man kan klamre seg til når smerten blir vanskelig å holde ut.
Vi prøvde i 11 mnd å bli gravide etter å ha mistet gutten vår i uke 40+5. Laaaaange mnd.... Da fikk vi beskjed fra sykehuset at vi skulle få begynne på hormonkur. Så vi slappet av å sluttet å prøve frem til hormonkuren. Og da satt spiren gitt.... Tror det hjelper å slappe av. Men det er lettere sagt enn gjort.... Har hørt mange ha gode resultater med kombinasjonen hormoner og akupunktur.
Ønsker dere i allefall lykke til og håper inderlig at det lykkes for dere snart[:)]