er så dårlig...

tosmå*

Glad i forumet
I dag har den hvert den verste dagen til nå. Jeg har gått med oppkast i halsen i hele dag, kaldsvetta er skikkelig slapp og dårlig.[:'(][X(][&o]

Heldigvis har jeg en tålmodig treåring som har vært flink å leke hele dagen... Eneste vi har gjort i dag var en tut på butikken å kjøpe middag. Da måtte jeg legge meg nedpå etterpå, var helt utslitt[:o][X(].

Jeg skal begynne å jobbe på mandag, nå er det slutt på ferien. Kan ikke helt skjønne hvordan jeg skal klare det.... jobber i bhg 0 -3 års avdeling, kommer til å bli hardt[&o].

off ja er ikke mye godt å være kvalm nei[:'(]
vet åssen den følelsen er.
men man får bare prøve å tenke på det gode som kommer til verden om noen mnd[:)]
god bedring!

Jeg føler med deg. Har selv hatt en uke som har vært ganske så j... Har ikke kastet opp noe særlig, men fytte rakkern så kvlam og uggen. I dag føler jeg meg mye bedre og har bestemt meg for at nå skal alt bli bedre. Vanskelig når man har små fra før. Har hatt så dårlig samvittighet overfor sønnen min når jeg bare ligger å sofaen.

Ønsker deg lykke til videre. Satser på at det blir bedre snart:-)

selvsagt tenker jeg på det som kommer til verden[8|], må vel få lov å klage seg for det?? Blir bare litt mye når mannen jobber hele tiden, og man har alt ansvaret for hus og barn selv, og en er så dårlig at en bare har lyst å grine...

Føler med deg! Jeg har også hatt den fæleste dagen noen sinne! Sååå forferdelig kvalm og dårlig hele dagen! Håper det går over snart, blir så sliten av å føle meg så uggen. Har heldigvis ikke kastet opp, men det skal veldig veldig mye til før jeg må det..

Noen som har noen råd mot kvalme??

har heldigvis færre og færre kvalme dager, men når kvalmen først kommer blir jeg helt slått ut...

prøv og spis ofte og drikk mye vann. er det som har hjulpet best her....

kjenner jeg ofte har lyst til å bare få være i fred og ligge helt stille....

*stor klem*

På apoteket fins det seaband, som er mot reisesjuke. Det funker som regel på gravide damer også. Eg brukte det hele tida i starten. Det koster ca 200kr. Hilsen februarjente[:)]

Huff ja, jeg føler med deg !
Er også kjempe dårlig til tider, å utrolig trøtt !
Å enkelte ting gir meg brekninger...
Jobber også i bh på småbarnsavdeling !
Gruer meg til nytt bh år [8|]

Pass på å drikk mye vann! så tar du 2 kapsler med ingefær før du går
på jobb. Å selfølgeli prøv å huske på å spise litt !
Kanskje d hjelper litt !! Lykke til :)

ORIGINAL: lille*frø

selvsagt tenker jeg på det som kommer til verden[8|], må vel få lov å klage seg for det?? Blir bare litt mye når mannen jobber hele tiden, og man har alt ansvaret for hus og barn selv, og en er så dårlig at en bare har lyst å grine...

eehh vist dette var ment til meg, så tror jeg du misforsto meg litt[:D]
er kvalm sjøl, og vet at det er slitsomt når man har barn fra før!
jeg mente bare å gi deg en oppmuntring da[;)]

Back
Topp