Er så bekymret.....

Frk.Bestemt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Marsboerne 20 18
for legen timen imorgen!

Bestilte legetime for en ukes tid siden iogmed at mensen ikke kom, og testene var negative.. Så jeg ville egentlig at legen skulle ta blodprøve slik at jeg kunne få noen svar. Men så har jo testene blitt svake positive etter hvert som uka gikk. Men det jeg er så redd for er at siden testene fortsatt er svakt positive med morgenurin, så er jeg så redd for at jeg ikke skal være gravid likevel. At jeg får den beskjeden mens jeg sitter der imorgen. For vi skulle jo ta graviditetstest også.

Kjøpte meg en CB idag, som jeg kunne ta. Der står det jo svart på hvitt gravid eller ikke, men fikk feilmelding på den. Er ikke det typisk! prøver å tenke positivt at alle de 5 testene jeg har tatt er positive. Streken kommer etter 3 min. Er vel det som gjør meg så usikker. Men etter 5 min så er streken mye sterkere enn det den var ved 3 minutters avlesning.

Huff, håper bare at alt er bra og at HCG verdiene mine er høye og at testen blir positiv imorgen på legekontoret.

Skjønner godt du er spent da,krysser fingrene for positivt resultat hos legen imorgen:)

Krysser fingrene for deg! Håper du får positiv test i morgen :)

Skal krysse fingrene for deg jeg, masse lykke til :)

Takk alle sammen :) håper jeg ikke har noe å uroe meg for... :)

Jeg forstår godt at du er engstelig og redd for morgendagen, men det som er deilig er at du mest sannsynlig får et klart svar!

Det har tatt lang tid med meg også før streken har vært sterk. Sålenge de har vært det samme hver dag og ikke minsket tenker jeg at du ikke trenger å bekymre deg. Når jeg har hatt SA(kjemisk graviditet) har strekene blitt markant svakere for hver dag.

Du kan jo også kjøpe en ny digital en?

Masse lykke til uansett!!

går nok bra skal du se=) noen har bare lite HCG, mens andre er proppfulle. men bebis blir det alikevell=)

Jeg forstår godt at du er engstelig og redd for morgendagen, *men det som er deilig er at du mest sannsynlig får et klart svar!

Det har tatt lang tid med meg også før streken har vært sterk. Sålenge de har vært det samme hver dag og ikke minsket tenker jeg at du ikke trenger å bekymre deg. Når jeg har hatt SA(kjemisk graviditet) har strekene blitt markant svakere for hver dag.

Du kan jo også kjøpe en ny digital en?

Masse lykke til uansett!!

Takk! :)

Streken har ikke blitt noe sterkere, men ei heller svakere. Den er og forblir den samme liksom. Er kanskje det som stresser meg litt..

Jeg tenkte at det ikke var et poeng å dra å kjøpe en ny test nå i dag, når jeg skal til legen imorgen tidlig.. :) Krysser alt jeg har for at det er en spire inni der...

Jeg fikk en klar strek først på fredag, da var jeg 9 dager over :)

Da er det håp da :) 8 dager over imorgen, håper den blir positiv med en gang hos legen! :D

Så lenge testene har to streker innenfor de 5 minuttene, og man ser dem uten å bøye seg i alle vinkler med alle lys og selv da kun ser svaaaaaaaaaaaake grå streker, betyr det graviditet :D En rosa strek, samme hvor svak, betyr graviditet :D Eneste unntak er hvis den er synåltynn, da kan det være feil på testen :)

Tror nok du skal være her med oss jeg :D :D

Så lenge testene har to streker innenfor de 5 minuttene, og man ser dem uten å bøye seg i alle vinkler med alle lys og selv da kun ser svaaaaaaaaaaaake grå streker, betyr det graviditet :D En rosa strek, samme hvor svak, betyr graviditet :D Eneste unntak er hvis den er synåltynn, da kan det være feil på testen :)

Ååh, ble faktisk litt roligere nå :-)

Tror nok du skal være her med oss jeg :D :D

Lykke til i morgen!
Noen tester "skal" man jo vente lenger på enn andre. Uansett så er det vel innen for ett visst tidsrom, og holder du deg innenfor det så skal det jo være riktig :)

Ikke belkymre deg for mye snuppeluppen :9 Her kble ikke strekene på testene mine sterke før jeg var nesten 6 uker på vei :) Noen produserer hcg tregere enn andre og du og jeg faller visst rett inn i den kategorien:P masse lykke til i morgen <3 dette skal gå bra:D

Dere er så herlige jenter! <3 Gleder meg tilå høre legen si de ordene at jeg er gravid!!:D For det er jeg :D

Back
Topp