Er så bekymret

Håpefull80

Flørter med forumet
I forrige uke var jeg skikkelig kvalm. Fra lørdag har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt, kanskje litt uggen noen ganger, men det kan bare være innbildning.... Puppene er fortsatt litt ømme, men mindre enn når jeg fant ut jeg var gravid. Vært litt svimmel noen ganger og får trøtthetsanfall av og til, men føler det er mindre sikre graviditetstegn enn kvalme.

Vet at ikke alle er kvalme og at symptomene kan variere. Men synes det er rart at kvalmen jeg hadde forrige uke forsvant.... Har ikke hatt noen blødning (heldigvis). Tror jeg er 7 + 3 i dag. Er selvfølgelig redd for MA.... Hva tror dere jenter? Jeg skal på UL i slutten av neste uke, men det er så lenge til!!!

Hei.
Jeg har hatt det på samme måte nå nettopp. Var skikkelig dårlig hele forrige uke, men plutselig i helgen var jeg helt fin. Masse energi og ingen kvalme, mindre trøtt, mindre ømme pupper og jeg ble selvsagt også kjempebekymret...Følte at de få symptomene jeg kjente bare var innbildning. Leste på forum og nettet at det visstnok er veldig vanlig at symptomer kommer og går så jeg tenkte jeg fikk gi det et par dager (selv om det ikke var lett...). Og ganske riktig, igår var kvalmen tilbake for fullt. Frokosten kom opp igjen og jeg var dødtrøtt og måtte sove nesten hele dagen. Idag er jeg også veldig kvalm. Jeg er omrent like lang på vei som deg (7+6) og trodde virkelig ikke kvalmen kunne forsvinne så tidlig, men den hadde tydeligvis bare tatt en pause og kom altså sterkt tilbake. Så fra nå av tenker jeg bare å nye de gode dagene innimellom :)

Vil tro det er det samme som har skjedd med deg. Kvalmen har nok bare gitt deg en liten pustepause og alt er nok bra :)

Hei, jeg hadde det samme da jeg bikket 8 uker; ikke kvalm lengre, ikke trøtt og ikke kald. Har mistet to ganger tidligere, så ble jo bekymret selv om jeg ikke blødde. Fikk på fredag forrige uke (8+3) en ul, og det gikk ikke lang tid før gynekologen sa: " Her er det mye liv, og mye folk". Jeg bare "hæ?". Det viser seg at vi venter tvillinger. Så til tross for at det er to stk der inne, og alle teorier tilsier at da skal alle symptomer på graviditet være mye sterkere, så avtok de hos meg. Jeg fikk selv se to 'bamsemums' med bankende hjerter - så nå tar jeg manglende symptomer med en knusende ro! :) Har fremdeles ingen symptomer, så nå er jeg i fin form og føler meg ikke spesielt gravid, men det kommer nok med magen! :) Ta det med ro, jeg tror din lille spire har det helt fint. klem

Det er veldig godt å høre at også andre har hatt det sånn. Og at alt har vært bra! Jeg har ikke fått sovet i natt... Ligget å tenkt på at det sikkert ikke går denne gangen heller..... Har hatt to tidlige SA tidligere på ca 5 uker og prøvd å få barn i over 4 år. Blir litt hysterisk..:-)

Tenk at du venter tvillinger! Det er jo helt utrolig! Blir spennende fremover.

Det kommer nok til å gå så bra skal du se! Kos deg heller med å være i god form <3 :)

Forrige svangerskap var det sånn.. Da fikk jeg beskjed om at det var helt vanlig...
Denne gang har det bare vært mangel på mye symptomer gjennom hele svangerskapet så langt :p

Akkurat likedan her også. Var skikkelig kvalm hele døgnet i ca to uker, før kvalmen plutselig roet seg nå i uke 8. Nå klarer jeg å fungere på jobb igjen, og trenger ikke løpe til toalettet hvert minutt :)

Hørt om flere som har det slik, så er nok helt normalt. Skal til tidlig ul om en uke for sikkerhetsskyld :) Enn det, savne kvalmen!! haha :p Blir lett litt hysterisk i disse dager :p

Hørt om flere som har det slik, så er nok helt normalt. Skal til tidlig ul om en uke for sikkerhetsskyld :) Enn det, savne kvalmen!! haha :p Blir lett litt hysterisk i disse dager :p

Ja, det er sprøtt å savne kvalmen! Mye er rart med å være gravid;-) Blir spennende med UL uansett. Krysser fingre for at det er liv og ser greit ut:-)

Back
Topp